Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 10:18Med tanke på hur jag kände mig en vecka efter årets Stockholm Marathon så kanske det är dumt. Men nu är jag anmäld i alla fall. Det får bära eller brista...
Med tanke på hur jag kände mig en vecka efter årets Stockholm Marathon så kanske det är dumt. Men nu är jag anmäld i alla fall. Det får bära eller brista...
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 20:38Anmäld! Betalt!
Anmäld! Betalt!
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 01:30hmm, en vecka efter Sthlm marathon, då är man redan uppvärmd.
Jag sprang år 2000, det roligaste minnet var att alla fick 2 halvlitersflaskor med vatten innan bussningen till start som alla drack, bussningen var väl 1h innan start. Vid start så stod och
hmm, en vecka efter Sthlm marathon, då är man redan uppvärmd.
Jag sprang år 2000, det roligaste minnet var att alla fick 2 halvlitersflaskor med vatten innan bussningen till start som alla drack, bussningen var väl 1h innan start. Vid start så stod och
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 13:39595kr var ju en rätt saftig avgift tycker jag :@. Det måste vara ett par hundralappar än vad Göteborgsvarvet tar?
Får se ifall jag deltar. Det är ju dessutom Vätternrundan veckan efter...
595kr var ju en rätt saftig avgift tycker jag :@. Det måste vara ett par hundralappar än vad Göteborgsvarvet tar?
Får se ifall jag deltar. Det är ju dessutom Vätternrundan veckan efter...
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 13:44445 kr tar GV fram t o m 31/10, sedan kostar det 695 kr!!!
LL kostar nu 595 kr (kostade 495 fram till 30/6 och ytterligare billigare före nyår om jag minns rätt)
445 kr tar GV fram t o m 31/10, sedan kostar det 695 kr!!!
LL kostar nu 595 kr (kostade 495 fram till 30/6 och ytterligare billigare före nyår om jag minns rätt)
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 13:52Man kan undra vad som motiverar dessa höga priser.
Kostnad för start/mål bör vara fast oavsett banlängd. Funktionärer brukar vara frivilliga. Själva banan är väl gratis, tillkommer lite avspärningar och snitslar. Dessutom verkar det finnas gott om sponso
Man kan undra vad som motiverar dessa höga priser.
Kostnad för start/mål bör vara fast oavsett banlängd. Funktionärer brukar vara frivilliga. Själva banan är väl gratis, tillkommer lite avspärningar och snitslar. Dessutom verkar det finnas gott om sponso
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 15:15Jag tror att det kostar att stänga av bron och så är det ju Bussar som kör oss fram till start (från Malmö till Köpenhamn över bron), sen lästa jag något om att brunch ingår (?).
men sen tror jag att dom är ju inte dumma att ta extra betalt bara för att d
Jag tror att det kostar att stänga av bron och så är det ju Bussar som kör oss fram till start (från Malmö till Köpenhamn över bron), sen lästa jag något om att brunch ingår (?).
men sen tror jag att dom är ju inte dumma att ta extra betalt bara för att d
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 23:06325 är banne mig det mesta som ett marathonlopp ska kosta...å då ska det vara as-läcker T-shirt samt fet Goodybag efter loppet....minst;);)
325 är banne mig det mesta som ett marathonlopp ska kosta...å då ska det vara as-läcker T-shirt samt fet Goodybag efter loppet....minst;);)
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 00:17Hör du Kjell, Vad kostar det att delta i Månkabo Marathon, och vad får man för det. 😀 😉
Hör du Kjell, Vad kostar det att delta i Månkabo Marathon, och vad får man för det. 😀 😉
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 19:39Hallå där Anders..?!!!
För 275:-om du är medlem i Sv Mara Sällskapet så får du en helt underbar T-shirt vid nummerlappshämtningen.(Med tyck värd 125:-) Du får oxså en sk goodybag vid målgången (värd ca 100:-) samt lite senare varuprover där hittills alla
Hallå där Anders..?!!!
För 275:-om du är medlem i Sv Mara Sällskapet så får du en helt underbar T-shirt vid nummerlappshämtningen.(Med tyck värd 125:-) Du får oxså en sk goodybag vid målgången (värd ca 100:-) samt lite senare varuprover där hittills alla