Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Detta verkar vara ett mycket trevligt lopp... Undrar hur fort anmälningsplatserna ryker?

Håller med dej Johan. Verkar mysigt på nåt sätt. Får försöka boka in det till nästa år. Är det alltid första lördagen i augusti? Har en bit att åka innan jag är där, men bror min bor i Norrtälje. Hade varit kul att få delta i detta omtalade lopp 😉

Det var kanske inte det vi skulle prata om i denna tråden!!!!! (#)

Anders - första lördagen i Augusti ? NEJ, men andra lördagen i JUNI ! 😉

EDIT: förlåt jag läste inte hela inlägget (ni pratar om MÅRKABO, jag trodde ni menar vad tråden handlar om BROLOPPET) 😉

Hm... Det gjorde jag...:-)

Men mitt inlägg kan få gälla för Månkarbo också:-)

Jag ber om ursäkt. Det är jag som har rört till det.

Nemas problemas Mr Marling..
Det kan väl alltid vara roligt att få veta vad man får för sina surt förvärvade slantar å sen ha koll på rabatter som medlem i tex Sv Marathonsällskapet.;)

är det nån med insikt som kan plotta ut loppet på en karta?

Menar du Broloppet som ju går över bron mellan Danmark å Svedala å som väl finns på varenda djävla karta över området....eller vill du veta sträckningen av Sveriges i särklass snabbaste marathonlopp: Månkarbo Marathon.....Jag kan försöka plocka ut båda om

Öresundsbroloppet menade jag (det är ju trots allt en tråd om just Öresundsbroloppet :D). Den första delen som går genom tunneln och sen över Pepparholm och bron är jag ju med på men sen?

Den borde ligga med på loppet kan man tycka.