Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 09:43Jag har plottat hur det skulle kunna se ut.
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=236807
Jag får det inte att stämma riktigt med att man skall starta på Kastrup Strandpark och gå i mål på Ribersborgsområdet. Kanske vet jag inte riktigt vad de m
Jag har plottat hur det skulle kunna se ut.
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=236807
Jag får det inte att stämma riktigt med att man skall starta på Kastrup Strandpark och gå i mål på Ribersborgsområdet. Kanske vet jag inte riktigt vad de m
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 16:40Kan man / är det lämpligt att kuta både Broloppet och Stockholms maraton (min första helmara), som är ca en vecka innan?
Kan man / är det lämpligt att kuta både Broloppet och Stockholms maraton (min första helmara), som är ca en vecka innan?
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 20:29Jag vill inte ge mig in på nån debatt i ämnet men när man körde det första loppet så var det ett: "Once in a life time" när loppet gick...skitakul. Jag kommer därför aldrig att kuta detta loppet oavsett nånting. Varför: Det har ju redan gått med försäkrin
Jag vill inte ge mig in på nån debatt i ämnet men när man körde det första loppet så var det ett: "Once in a life time" när loppet gick...skitakul. Jag kommer därför aldrig att kuta detta loppet oavsett nånting. Varför: Det har ju redan gått med försäkrin
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 22:31Precis, man vill ju inte att folk som upptäckte löpning efter 2000 skall få ha lite skoj.
Personligen är jag glad att jag som började springa i juli 2009 får chansen att springa ett fantastiskt och ovanligt lopp.
Kjell, du kanske kan tta dig i att ni va
Precis, man vill ju inte att folk som upptäckte löpning efter 2000 skall få ha lite skoj.
Personligen är jag glad att jag som började springa i juli 2009 får chansen att springa ett fantastiskt och ovanligt lopp.
Kjell, du kanske kan tta dig i att ni va
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 22:41Mer än dubbelt så många. Vi var 80000 som sprang det första Broloppet. Dessutom arrangerades Brocyklingen, Brovandringen, och Brorullet (inlines) under Brofestivalen.
Mer än dubbelt så många. Vi var 80000 som sprang det första Broloppet. Dessutom arrangerades Brocyklingen, Brovandringen, och Brorullet (inlines) under Brofestivalen.
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 20:42Jag har aldrig sprungit loppet....ändrar dom till hel marathon så kanske??!, kanske....å då får det för faan bli ett HEL MARATHON ONCE IN A LIFE TIME..;);)
Jag har aldrig sprungit loppet....ändrar dom till hel marathon så kanske??!, kanske....å då får det för faan bli ett HEL MARATHON ONCE IN A LIFE TIME..;);)
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 20:48Kuta några rundor vid Bottleshop först och addera dem till loppet (kanske införskaffa sportdrycken där...?), så får du nog ihop till en mara! (H)
Kuta några rundor vid Bottleshop först och addera dem till loppet (kanske införskaffa sportdrycken där...?), så får du nog ihop till en mara! (H)
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 20:53Haha Staffan...nu börjar jag förstå varför det bara är en halva....svensken vill hem med sin "sportdryck" omedelbart...ingen tull den dagen etc....Men om man säger start från båda sidorna å man möts å hejar på varandra tillbka å vända å så....släpper nu
Haha Staffan...nu börjar jag förstå varför det bara är en halva....svensken vill hem med sin "sportdryck" omedelbart...ingen tull den dagen etc....Men om man säger start från båda sidorna å man möts å hejar på varandra tillbka å vända å så....släpper nu
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 09:55Första gången gick det att genomföra som helmara om man av misstag blev anmäld två gånger. Och det finns en i denna tråden som gjorde det.
Första gången gick det att genomföra som helmara om man av misstag blev anmäld två gånger. Och det finns en i denna tråden som gjorde det.
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 15:11Började fundera på detta lopp....och va fan =).....slängde in en anmälan och betalde på direkten!
Here We !
Började fundera på detta lopp....och va fan =).....slängde in en anmälan och betalde på direkten!
Here We !