Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 13:42anmäld nu 🙂
anmäld nu 🙂
Quote from Mari Johansson on 3 November 2009, 13:50Andreas W: Starten kommer troligtvis att gå ca 100 m innan tunneln och mål på Ribergsborgsstranden. Vi var i parken andra gången - 2002. men den användes bara som vänteställe. När det blev dags fick vi gå ner till starten - ett par km - som även den gånge
Andreas W: Starten kommer troligtvis att gå ca 100 m innan tunneln och mål på Ribergsborgsstranden. Vi var i parken andra gången - 2002. men den användes bara som vänteställe. När det blev dags fick vi gå ner till starten - ett par km - som även den gånge
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 19:12För tajt i tid mellan Stockholm marathon och Broloppet?
Såg inget svar på Staffan Lindvalls fråga om samma sak.
Har sprungit marathon tidigare men har svårt att bedöma om det blir för kämpigt med en halvmara endast 1 vecka senare.
Nån som kan sia lite om
För tajt i tid mellan Stockholm marathon och Broloppet?
Såg inget svar på Staffan Lindvalls fråga om samma sak.
Har sprungit marathon tidigare men har svårt att bedöma om det blir för kämpigt med en halvmara endast 1 vecka senare.
Nån som kan sia lite om
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 21:26Jag tror - Steff, att det är nog mycket individuellt hur bra tränad man är.
Jag själv ska springa både Göteborgsvarvet, Stockholm maran och Broloppet bara veckan efter.
Och det verkar vara många andra som kommer att göra det.Jag tror inte att det blir
Jag tror - Steff, att det är nog mycket individuellt hur bra tränad man är.
Jag själv ska springa både Göteborgsvarvet, Stockholm maran och Broloppet bara veckan efter.
Och det verkar vara många andra som kommer att göra det.
Jag tror inte att det blir
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 22:25intressant diskussion...trodde inte att man kunde göra alla tre loppen.
men inser att man måste vara väldigt vältränad för att klara det.
intressant diskussion...trodde inte att man kunde göra alla tre loppen.
men inser att man måste vara väldigt vältränad för att klara det.
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 21:23Hålla igen lite på maran... hehe 🙂
Gbg varvet två veckor före Sthlm är ju inga problem utan ligger bra som sista långpass innan nedtrappning. Men en halvmara (broloppet) endast en vecka efter ställer till det lite. Kunde de inte lagt det ivarje fall tv
Hålla igen lite på maran... hehe 🙂
Gbg varvet två veckor före Sthlm är ju inga problem utan ligger bra som sista långpass innan nedtrappning. Men en halvmara (broloppet) endast en vecka efter ställer till det lite. Kunde de inte lagt det ivarje fall tv
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 19:47Klarade halvmaran för första gången i helgen. Hygglig tid blev det oxå 😀
Klarade halvmaran för första gången i helgen. Hygglig tid blev det oxå 😀
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 21:07grattis 🙂
grattis 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:28Har anmält mig nu. Mitt första lopp! Hurra hurra hurra, lopposkulden skall tas denna dag!
Har anmält mig nu. Mitt första lopp! Hurra hurra hurra, lopposkulden skall tas denna dag!
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 17:09Bra gjort och grattis Malin!
Nån gång skall bli den första!!(t+)
Bra gjort och grattis Malin!
Nån gång skall bli den första!!(t+)