Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 21:35Jag kommer också ihåg alla som stod och kissade 2000. Det var roligt!
Jag kommer också ihåg alla som stod och kissade 2000. Det var roligt!
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 18:25Är denna bansträckningen med start ute vid Kastrup och målgång på Limhamnsfälter bättre/sämre och roligare/tråkigare än loppen sträckningen Pepparholmen-Malmö Stadion ?
Är denna bansträckningen med start ute vid Kastrup och målgång på Limhamnsfälter bättre/sämre och roligare/tråkigare än loppen sträckningen Pepparholmen-Malmö Stadion ?
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 22:01Tycker man 8km tunnel är roligt så...
Tycker man 8km tunnel är roligt så...
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 08:59Det är bara 4km tunnel.
Det är bara 4km tunnel.
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 09:04Fram o tillbaka blir 2x4= 8 km
Fram o tillbaka blir 2x4= 8 km
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 10:26Det är bara enkel resa över bron så bara 1 x 4 km.
Det är bara enkel resa över bron så bara 1 x 4 km.
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 12:52Det ska bli kul att testa på en halvmara men jag får nog träna upp mig lite tills dess, eller lära mig att hålla igen 😉
Det ska bli kul att testa på en halvmara men jag får nog träna upp mig lite tills dess, eller lära mig att hålla igen 😉
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 14:27Att springa i en tunnel är en annorlunda upplevelse. Personligen tyckte jag om den när jag sprang i Tunnelloppet i Göteborg (för 4-5 år sedan) och den var mindre än 1 km i varje riktning.
Att springa i en tunnel är en annorlunda upplevelse. Personligen tyckte jag om den när jag sprang i Tunnelloppet i Göteborg (för 4-5 år sedan) och den var mindre än 1 km i varje riktning.
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 14:40Tunneln är ett av skälen till att jag anmält mig. Halvmaror går egentligen över min horisont, jag kommer att nöja mig med att intervalla mig genom loppet, men både bro och tunnel - det vill jag inte missa.
Tunneln är ett av skälen till att jag anmält mig. Halvmaror går egentligen över min horisont, jag kommer att nöja mig med att intervalla mig genom loppet, men både bro och tunnel - det vill jag inte missa.
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 16:34Var är horisonten vid tunnelseende?
Var är horisonten vid tunnelseende?