Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 15:50Jag är också anmäld - för ganska länge sedan! 😀
Jag är också anmäld - för ganska länge sedan! 😀
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 15:36Anmäld via Sydsvenskans "extra" platser.
Anmäld via Sydsvenskans "extra" platser.
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 18:10ja klart ska man springa Brolppet. Är det någon som vet om banan är tuff att springa?
ja klart ska man springa Brolppet. Är det någon som vet om banan är tuff att springa?
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 21:30Det är förstås bred rak asfaltsväg att springa på. Är vädret bra som det var första gången så är det kanonbra att springa.
Det kan kanske vara psykologiskt tungt för vissa att man nästan ser hela sträckan framför sig, då är ett knep att dela upp banan i
Det är förstås bred rak asfaltsväg att springa på. Är vädret bra som det var första gången så är det kanonbra att springa.
Det kan kanske vara psykologiskt tungt för vissa att man nästan ser hela sträckan framför sig, då är ett knep att dela upp banan i
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 22:11Höjdskillnadsmässigt måste det vara rätt lätt, men blir det vindigt och från fel håll så har man ju motvind i en mil.
Höjdskillnadsmässigt måste det vara rätt lätt, men blir det vindigt och från fel håll så har man ju motvind i en mil.
Quote from Mari Johansson on 3 March 2010, 06:50Egentligen är banan inte mer krävande än Göteborgsvarvet
Egentligen är banan inte mer krävande än Göteborgsvarvet
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 17:51okej! men har inte sprung något Halvmarathon innna men ska springa både gbg och broloppet
okej! men har inte sprung något Halvmarathon innna men ska springa både gbg och broloppet
Quote from Mari Johansson on 4 March 2010, 06:04Lugnt Albert. Det kommer inte att vara något problem för Dig....
Lugnt Albert. Det kommer inte att vara något problem för Dig....
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 18:40nej det tror jag inte heller
nej det tror jag inte heller
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 23:22Hallå kära medbrolöpare! En fråga från en novis på det här med brolopp: Kommer biltrafiken gå över bron samtidigt som man springer? Typ på ena sidan tänker jag? Eller stänger dom av hela bron för loppets skull?
Bara 88 dagar kvar nu förresten. Pepp!
Hallå kära medbrolöpare! En fråga från en novis på det här med brolopp: Kommer biltrafiken gå över bron samtidigt som man springer? Typ på ena sidan tänker jag? Eller stänger dom av hela bron för loppets skull?
Bara 88 dagar kvar nu förresten. Pepp!