Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 11:13Fredrik, då får man springa till Limhamnsfältet 🙂
Fredrik, då får man springa till Limhamnsfältet 🙂
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 11:35Är det svårt att hitta från Centralstationen till Limhamnsfältet?
Är det svårt att hitta från Centralstationen till Limhamnsfältet?
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 13:02Shit fredrik - Jag var själv tvungen att titta.
Är i första bussen (startnummer: 12) och bussen går 11:00 och loppet startar inte förän 15:00. :@
det gäller att hålla sig varm tills dess.
Man hinner i alla fall lämna överdragsklädseln 14:30.Jag ser även
Shit fredrik - Jag var själv tvungen att titta.
Är i första bussen (startnummer: 12) och bussen går 11:00 och loppet startar inte förän 15:00. :@
det gäller att hålla sig varm tills dess.
Man hinner i alla fall lämna överdragsklädseln 14:30.
Jag ser även
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 14:26Lååååååång väntan i Danmark och man kan inte njuta av en god öl under tiden.
Vad skall man hitta på under tiden?
Lååååååång väntan i Danmark och man kan inte njuta av en god öl under tiden.
Vad skall man hitta på under tiden?
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 14:31Röka på.
NEJ VAD SKREV JAG HERREGUD
Röka på.
NEJ VAD SKREV JAG HERREGUD
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 18:22Alltså, har ni fått saker hemskickade till er? Jag har inte fått något 🙁
Alltså, har ni fått saker hemskickade till er? Jag har inte fått något 🙁
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 19:06Inte jag heller...
Inte jag heller...
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 19:14Jag läste på deras sida (iofs den danska, sparta.dk) att allt viktigt inför loppet kommer hem ca en vecka före start
Jag läste på deras sida (iofs den danska, sparta.dk) att allt viktigt inför loppet kommer hem ca en vecka före start
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 19:25Csaba, starten går väl inte förens kl 16, så väntan är ännu längre. Vågar inte ens tänka tanken på hur det kommer vara om det dessutom regnar.
Csaba, starten går väl inte förens kl 16, så väntan är ännu längre. Vågar inte ens tänka tanken på hur det kommer vara om det dessutom regnar.
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 19:51Funderar också på hur de har tänkt här... Visst förstår jag att de behöver ett bra tag för att busa över alla men det verkar som om att alla får lång väntetid, även de som bussas över först. Själv åker jag tydligen i någon av de första bussarna kl 11 och
Funderar också på hur de har tänkt här... Visst förstår jag att de behöver ett bra tag för att busa över alla men det verkar som om att alla får lång väntetid, även de som bussas över först. Själv åker jag tydligen i någon av de första bussarna kl 11 och