Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 20:12Verkar lite knepigt att förflytta 30000 med en dragspelsbuss.
Verkar lite knepigt att förflytta 30000 med en dragspelsbuss.
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 20:16Aj då. Vad gör man då? Skickar dit fler bussar, kanske? (t+)
Aj då. Vad gör man då? Skickar dit fler bussar, kanske? (t+)
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 20:31De lär inte ha 500 bussar och då blir det skytteltrafik med de som rullar.
Annars går det båtar som det serverar pilsner och käk på.
De lär inte ha 500 bussar och då blir det skytteltrafik med de som rullar.
Annars går det båtar som det serverar pilsner och käk på.
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 20:47Låter gott iofs 🙂 tur att inte alla 30000 behöver brobuss före starten då, utan bara svenskar som utgör högst hälften..kanske "bara" 10000, minns inte exakt
Låter gott iofs 🙂 tur att inte alla 30000 behöver brobuss före starten då, utan bara svenskar som utgör högst hälften..kanske "bara" 10000, minns inte exakt
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 20:48Lågt startnummer har inget med när man anmälde sig att göra. Tidig startgrupp = lågt startnummer = tidig överbussning. Jag som startar i den sista gruppen skulle ändå få över 3 timmars dötid om jag nyttjar busstransporten.
Har betalat 600 kr och går nev
Lågt startnummer har inget med när man anmälde sig att göra. Tidig startgrupp = lågt startnummer = tidig överbussning. Jag som startar i den sista gruppen skulle ändå få över 3 timmars dötid om jag nyttjar busstransporten.
Har betalat 600 kr och går nev
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 20:49Någon som ska smuggla nu när tullen har fullt upp?
Någon som ska smuggla nu när tullen har fullt upp?
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 21:05"Verkar lite knepigt att förflytta 30000 med en dragspelsbuss."
Tåg och båt finns också. Sedan finns Helsingborg överfarten också.
Bara dålig ursäkt att i efterhand att många skall över, det visste man från början. Det är andra gången som jag sitter med
"Verkar lite knepigt att förflytta 30000 med en dragspelsbuss."
Tåg och båt finns också. Sedan finns Helsingborg överfarten också.
Bara dålig ursäkt att i efterhand att många skall över, det visste man från början. Det är andra gången som jag sitter med
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 21:21Hur genomfördes dessa transporter för 10 år sedan?
Någon som vet/minns?
Hur genomfördes dessa transporter för 10 år sedan?
Någon som vet/minns?
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 22:01Ja det var ju trist detta. Men hörrni, ska vi inte simma över då? Anlända lagom till start?
Ja det var ju trist detta. Men hörrni, ska vi inte simma över då? Anlända lagom till start?
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 22:09Skälet till den tidiga överkörningen är givetvis folkfesten som består av: *Pölsemannen
*zigenarna som dansar, sjunger och spår
*kineserna som säljer lyckokakor
*Cirkus Brazil Jack
*Axels tivoli
*Oscanitruppen
*Malmöflickorna
*Truxa fick tyvärr ställa in
Skälet till den tidiga överkörningen är givetvis folkfesten som består av: *Pölsemannen
*zigenarna som dansar, sjunger och spår
*kineserna som säljer lyckokakor
*Cirkus Brazil Jack
*Axels tivoli
*Oscanitruppen
*Malmöflickorna
*Truxa fick tyvärr ställa in