Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 23:21Idag kom startbeviset !
är det fler som har fått det ?
Idag kom startbeviset !
är det fler som har fått det ?
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 23:42jepp.
jepp.
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 13:03Jag har också fått det!
Jag har också fått det!
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 13:13"Lågt startnummer har inget med när man anmälde sig att göra. Tidig startgrupp = lågt startnummer = tidig överbussning."
Startar inte alla samtidigt? Så ser det ut när man läser starbeviset. Startgrupperna anger ju bara i vilken ordning man står på vägen
"Lågt startnummer har inget med när man anmälde sig att göra. Tidig startgrupp = lågt startnummer = tidig överbussning."
Startar inte alla samtidigt? Så ser det ut när man läser starbeviset. Startgrupperna anger ju bara i vilken ordning man står på vägen
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 13:40Jag var bland de 100 första som anmälde mig (jag valde sista startgrupp, vilket är över 2:30) och mitt startnr är 10.000 någonting. Känner flera som var tidigt ute, och de har fått startnr helt i relation till den startgrupp de valde. Jag tycker det är he
Jag var bland de 100 första som anmälde mig (jag valde sista startgrupp, vilket är över 2:30) och mitt startnr är 10.000 någonting. Känner flera som var tidigt ute, och de har fått startnr helt i relation till den startgrupp de valde. Jag tycker det är he
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 13:53Jag tycker upplägget suger,skall tydligen åka med en buss senast 11,15 är vid startfältet 11,45 starten är 16,00 vad skall man hitta på i 4,15h,sen skall man tydligen lämna in sina överdragskläder senast 14,30 det är ju 1,5h innan start,bara hålla tummarn
Jag tycker upplägget suger,skall tydligen åka med en buss senast 11,15 är vid startfältet 11,45 starten är 16,00 vad skall man hitta på i 4,15h,sen skall man tydligen lämna in sina överdragskläder senast 14,30 det är ju 1,5h innan start,bara hålla tummarn
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 13:54Om bara seedningen fungerar är det inget stort problem att starta 30000 samtidigt, anledningen till att det grötar ihop sig i Vasaloppet är ju att antalet spår minskar från 48 till 10 samtidigt som hastigheten går ner i backen när det skulle behöva vara t
Om bara seedningen fungerar är det inget stort problem att starta 30000 samtidigt, anledningen till att det grötar ihop sig i Vasaloppet är ju att antalet spår minskar från 48 till 10 samtidigt som hastigheten går ner i backen när det skulle behöva vara t
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 14:12Starten går kl 16.00, det står ju på hemsidan (till skillnad från t ex Gbg-varvet, som håller på i flera timmar med sin start).
Att det sen tar ca 40 min för sista startgrupp att komma fram till startbågen är inte samma sak.
Sen är sista tidpunkt för in
Starten går kl 16.00, det står ju på hemsidan (till skillnad från t ex Gbg-varvet, som håller på i flera timmar med sin start).
Att det sen tar ca 40 min för sista startgrupp att komma fram till startbågen är inte samma sak.
Sen är sista tidpunkt för in
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 14:49Min gissning är att de med flygande start skulle behöva hålla bron (eller snarare tunneln) stängd för länge, nu klarar de sig undan med en timme.
Min gissning är att de med flygande start skulle behöva hålla bron (eller snarare tunneln) stängd för länge, nu klarar de sig undan med en timme.
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 18:39Mat och en god bok är nog något man får se till att ha med sig om man ska lyckas få tiden att gå.
Sedan får man verkligen hoppas att vädret är fint för annars är det helt uppått väggarna att lämna in överdragskläder och ryggsäck 1½ timme före start.
Mat och en god bok är nog något man får se till att ha med sig om man ska lyckas få tiden att gå.
Sedan får man verkligen hoppas att vädret är fint för annars är det helt uppått väggarna att lämna in överdragskläder och ryggsäck 1½ timme före start.