Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 07:33Hejsan Malin.vad jag har hört skall dom stänga av ett körfält.Vi blir ca 30000 som springer.Vi får hoppas på fint väder.Hälsn Kalle
Hejsan Malin.vad jag har hört skall dom stänga av ett körfält.Vi blir ca 30000 som springer.Vi får hoppas på fint väder.Hälsn Kalle
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 13:25Kalle: Ah, okej. Spännande. Det har jag också funderat på, blir loppet inställt vid busväder? Menar: Dom stänger väl normalt av bron vid större blåsväder etc... Känns som en ganska känslig tävling på det viset. Men hoppas på fint väder gör jag ju såklart!
Kalle: Ah, okej. Spännande. Det har jag också funderat på, blir loppet inställt vid busväder? Menar: Dom stänger väl normalt av bron vid större blåsväder etc... Känns som en ganska känslig tävling på det viset. Men hoppas på fint väder gör jag ju såklart!
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 23:01Det dom stoppar först är tomma lastbilar.
Alltså mycket vindsegel jämnfört med vikten.Det skall mycket till för att man skall blåsa omkull.
Det dom stoppar först är tomma lastbilar.
Alltså mycket vindsegel jämnfört med vikten.
Det skall mycket till för att man skall blåsa omkull.
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 10:15Jag hoppas på 18/18; 18 grader varmt och 18 sekundmeter medvind.
Jag hoppas på 18/18; 18 grader varmt och 18 sekundmeter medvind.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 08:56Om ni vill byta startgrupp så är det sista chansen idag. Jag har mailat dem tidigare och försökt byta men stod kvar med ursprungliga startgruppen på hemsidan. Ringde till slut idag. MAI rekommenderar att man ringer om man vill vara säker på att ändringen
Om ni vill byta startgrupp så är det sista chansen idag. Jag har mailat dem tidigare och försökt byta men stod kvar med ursprungliga startgruppen på hemsidan. Ringde till slut idag. MAI rekommenderar att man ringer om man vill vara säker på att ändringen
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 20:58Ni som sprungit Broloppet med olika banvarianter. Hur upplever ni årets bana med tunneln jämfört med den tex med start på Pepperholmen som tex år 2006.
Jobbigare eller lättare med årets sträckning?
Ni som sprungit Broloppet med olika banvarianter. Hur upplever ni årets bana med tunneln jämfört med den tex med start på Pepperholmen som tex år 2006.
Jobbigare eller lättare med årets sträckning?
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 12:52Hej, nån som än intresserad av att köpa startplats till broloppet 12 juni? Har inte kommit igång med träning pga långvarig förkylning och har beslutat mig att inte springa. Lägg ett mail om ni är intresserade
annika_malmros@hotmail.com
Hej, nån som än intresserad av att köpa startplats till broloppet 12 juni? Har inte kommit igång med träning pga långvarig förkylning och har beslutat mig att inte springa. Lägg ett mail om ni är intresserade
annika_malmros@hotmail.com
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 22:59Satt och tittade på PM:et för loppet, och upptäckte att det är ju förskräckligt lång väntetid från dess att bussen går från Malmö tills man startar. I mitt fall är det 4½ timmes väntan. Fy f-n vad trist alltså. Får ju ta med sig en bok för att få tiden at
Satt och tittade på PM:et för loppet, och upptäckte att det är ju förskräckligt lång väntetid från dess att bussen går från Malmö tills man startar. I mitt fall är det 4½ timmes väntan. Fy f-n vad trist alltså. Får ju ta med sig en bok för att få tiden at
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 23:27Intressant det där med busstiderna. Vårt tåg är inne i Malmö ca en timma efter våran bussen skall avgå och då skall vi hämta nummerlappar först. Hmm.... hur gör man då? (#)
Intressant det där med busstiderna. Vårt tåg är inne i Malmö ca en timma efter våran bussen skall avgå och då skall vi hämta nummerlappar först. Hmm.... hur gör man då? (#)
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 11:09Usch det börjar närma sig,
Usch det börjar närma sig,