Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 22:15Gnället är för missledande/bristfälig/sen information samt nedlåtande mailsvar.
Det är inte svårt att boka tågresan från Göteborg till Köpenhamn. Men det får man inte enligt deras hemsida, då Svenskar skall hämta nummerlapp i Malmö och sedan åka buss öve
Gnället är för missledande/bristfälig/sen information samt nedlåtande mailsvar.
Det är inte svårt att boka tågresan från Göteborg till Köpenhamn. Men det får man inte enligt deras hemsida, då Svenskar skall hämta nummerlapp i Malmö och sedan åka buss öve
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 23:08Det jag inte blir klok på är om vi få något att äta eller om det finns något i matvär att köpa medans vi väntar 4,5 timme på att få starta.
Det jag inte blir klok på är om vi få något att äta eller om det finns något i matvär att köpa medans vi väntar 4,5 timme på att få starta.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 00:06Det stod ju faktiskt vid anmälan att man skulle få förtäring o dryck, men vad det innebär vet väl ingen.
Kanske finns ny information om detta med. (#)
Det stod ju faktiskt vid anmälan att man skulle få förtäring o dryck, men vad det innebär vet väl ingen.
Kanske finns ny information om detta med. (#)
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 00:36Precis,det har jag oxå läst men vad innebar det tro.
Precis,det har jag oxå läst men vad innebar det tro.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 06:33Erik,
Jag är tacksam för "gnället". Annars så hade jag missat denna information fullständigt. Gick bara på busstiden och tänkte inte på starttiden.
Inte ens arrangörerna kan ju påstå att det är en logistiskt fulländning precis, men det har ju sina naturli
Erik,
Jag är tacksam för "gnället". Annars så hade jag missat denna information fullständigt. Gick bara på busstiden och tänkte inte på starttiden.
Inte ens arrangörerna kan ju påstå att det är en logistiskt fulländning precis, men det har ju sina naturli
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 09:07Tillförlitligheten är väl kanske inte den bästa men när jag var inne på SMHI´s 10 dygnsprognos!!! så lovar den mulet, 16ºC och västlig vind. Kan det bli bättre för löpning över bron? Inte lika roligt att vänta i förstås.
Tillförlitligheten är väl kanske inte den bästa men när jag var inne på SMHI´s 10 dygnsprognos!!! så lovar den mulet, 16ºC och västlig vind. Kan det bli bättre för löpning över bron? Inte lika roligt att vänta i förstås.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 09:14En lösning på problemet med tidig inlämning av överdragskläder är att leta fram lite gamla trasor i garderoben. Sen får överdragskläderna helt enkelt stanna i Köpenhamn.
En lösning på problemet med tidig inlämning av överdragskläder är att leta fram lite gamla trasor i garderoben. Sen får överdragskläderna helt enkelt stanna i Köpenhamn.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 12:55Ja man kanske skulle ta och rensa lite i garderoben.
Ja man kanske skulle ta och rensa lite i garderoben.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 13:44Vad vackra ni kommer vara klädda i trasor 😉
Förtäring som det talas om är väl en banan efter målgång kan jag tänka mig. Jag kommer i alla fall ha med mig matsäck och förtära, så får man ju lite tid att gå i alla fall (V)
Vad vackra ni kommer vara klädda i trasor 😉
Förtäring som det talas om är väl en banan efter målgång kan jag tänka mig. Jag kommer i alla fall ha med mig matsäck och förtära, så får man ju lite tid att gå i alla fall (V)
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 14:03Jag visst kommer vi vara vackra,lätta att hitta bara att titta efter folk i Uff kläder 😀 det står på hemsidan att vi skall få förtäring vid startfältet men inte vad det är för något,kanske lika bra att packa matsäck,parasoll och en bra bok.;)
Jag visst kommer vi vara vackra,lätta att hitta bara att titta efter folk i Uff kläder 😀 det står på hemsidan att vi skall få förtäring vid startfältet men inte vad det är för något,kanske lika bra att packa matsäck,parasoll och en bra bok.;)