Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 23:10Ringde kansliet idag,dom håller fast vid de knasiga busstiderna(t-) blir till att ta tåget i stället man vill ju inte vänta på start i 4,5h.De svarade att det var ca:2km att gå från Kastrup till starten.Vi får väl hoppas på sydvästlig vind o ca:15+ så bli
Ringde kansliet idag,dom håller fast vid de knasiga busstiderna(t-) blir till att ta tåget i stället man vill ju inte vänta på start i 4,5h.De svarade att det var ca:2km att gå från Kastrup till starten.Vi får väl hoppas på sydvästlig vind o ca:15+ så bli
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 23:17Jag fick följande svar från kansliet ang att de endast serverar vatten på Pepparholmen och bron: "Får inte servera dryck i plastmuggar på bron, pga säkerhet och av miljösynpunkt.". Frågan är om de tänker stå med slangar och spruta vatten rakt in i munnen.
Jag fick följande svar från kansliet ang att de endast serverar vatten på Pepparholmen och bron: "Får inte servera dryck i plastmuggar på bron, pga säkerhet och av miljösynpunkt.". Frågan är om de tänker stå med slangar och spruta vatten rakt in i munnen.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 07:38Det här loppet är det första o sista jag springer i MAI´s regi. Helt omöjligt att få vettiga svar och informationen vid anmälningen har visat sig sakna stora brister i frågan om logistiken.
Väntar fortfarande på besked angående våra nummerlappar som vi in
Det här loppet är det första o sista jag springer i MAI´s regi. Helt omöjligt att få vettiga svar och informationen vid anmälningen har visat sig sakna stora brister i frågan om logistiken.
Väntar fortfarande på besked angående våra nummerlappar som vi in
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:20Det funkade faktiskt bra för 10 år sedan och jag mistänker att MAI säkert hade fått hjälp av Vasaloppet hur man hanterar sådan här logistik. Har själv inga dåliga erfarenheter men jag har hört från många andra att MAI inte är särskilt lyhörda för vad delt
Det funkade faktiskt bra för 10 år sedan och jag mistänker att MAI säkert hade fått hjälp av Vasaloppet hur man hanterar sådan här logistik. Har själv inga dåliga erfarenheter men jag har hört från många andra att MAI inte är särskilt lyhörda för vad delt
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 10:04Men borde man inte upplysa deltagarna om vad som gäller redan vid anmälan?
Vad jag minns och såg fanns det inget nämnt om de tidiga busstiderna etc.
Men borde man inte upplysa deltagarna om vad som gäller redan vid anmälan?
Vad jag minns och såg fanns det inget nämnt om de tidiga busstiderna etc.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 11:00Helt rätt Fredrik,när det var 90000 deltagare var det ju inga problem.hoppas dom har snitslat från Kastrup(har dom lovat???)
Helt rätt Fredrik,när det var 90000 deltagare var det ju inga problem.hoppas dom har snitslat från Kastrup(har dom lovat???)
Quote from Mari Johansson on 1 June 2010, 12:23Hmmm... det verkar som om man plockat fram de gamla planerna och lagt i Xeroxen. Man tog tydligen inte lärdom av kritiken på den tiden (#)
Hmmm... det verkar som om man plockat fram de gamla planerna och lagt i Xeroxen. Man tog tydligen inte lärdom av kritiken på den tiden (#)
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 12:49Ja-a ni. Kanske vore det bäst för er om ni helt enkelt inte sprang? 🙂 😉
Jag hör mycket kritik men väldigt lite konstruktiv sådan. Dessutom med 11 dagar kvar till start?
Varför inte komma med lite förslag på lösningar istället? Hur tycker ni att dom
Ja-a ni. Kanske vore det bäst för er om ni helt enkelt inte sprang? 🙂 😉
Jag hör mycket kritik men väldigt lite konstruktiv sådan. Dessutom med 11 dagar kvar till start?
Varför inte komma med lite förslag på lösningar istället? Hur tycker ni att dom
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 12:51För att då finns inget att skylla på?
För att då finns inget att skylla på?
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 12:52Det tror jag också. 😉
Det tror jag också. 😉