Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 09:54Micke, varför träna så mycket precis innan dina stora lopp? Är det inte bättre att ta det lite lugnt och känna formen växa fram i en utvilad kropp?
Ina: Jag sprang maran för en vecka sedan, och tänkte faktiskt inte lägga någon energi på några långpass in
Micke, varför träna så mycket precis innan dina stora lopp? Är det inte bättre att ta det lite lugnt och känna formen växa fram i en utvilad kropp?
Ina: Jag sprang maran för en vecka sedan, och tänkte faktiskt inte lägga någon energi på några långpass in
Quote from Mari Johansson on 30 May 2010, 10:05Malin: Det är förvisso en lååång backe uppför bron. Men den är faktiskt inte så jäklig att springa som man kan tro. Jag har provat den alla lopp med kraftig övervikt och då led jag inte. (H) Så oroa Dig inte allt för mycket. Men vill Du träna så hitta att
Malin: Det är förvisso en lååång backe uppför bron. Men den är faktiskt inte så jäklig att springa som man kan tro. Jag har provat den alla lopp med kraftig övervikt och då led jag inte. (H) Så oroa Dig inte allt för mycket. Men vill Du träna så hitta att
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 10:50Några bra tips hur nära in på loppet man kan köra ett intervallpass och långpass?
Några bra tips hur nära in på loppet man kan köra ett intervallpass och långpass?
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 15:30Långpass hade jag inte kört några fler, men ett par intervallpass under nästa vecka kan ju vara en bra del i att toppa formen.
Långpass hade jag inte kört några fler, men ett par intervallpass under nästa vecka kan ju vara en bra del i att toppa formen.
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 21:20tack för tipset! man ska inte köra något pass veckan då Broloppet är?
tack för tipset! man ska inte köra något pass veckan då Broloppet är?
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 00:40@Jonas,det är nog så här att jag är nog lite rastlös av mig.Bara vila blir man ju tokig av,sen känns det som jag behöver ett å annat träningspass oxå.
Jag tvivlar inte ett dugg på min löparform men däremot på cykelformen.
nu blev det ingen löpning på sönd
@Jonas,det är nog så här att jag är nog lite rastlös av mig.Bara vila blir man ju tokig av,sen känns det som jag behöver ett å annat träningspass oxå.
Jag tvivlar inte ett dugg på min löparform men däremot på cykelformen.
nu blev det ingen löpning på sönd
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 11:42@Albert, sista veckan är egentligen mest vila, men två lätta pass för att hålla igång kroppen blir nog rätt lagom.
@Albert, sista veckan är egentligen mest vila, men två lätta pass för att hålla igång kroppen blir nog rätt lagom.
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 12:44så ett pass på måndagen och ett på onsdag eller torsdag typ då?
så ett pass på måndagen och ett på onsdag eller torsdag typ då?
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 13:23Någon som vet anledningen till att det endast är vatten som serveras på Pepparholmen och högbron och energidryck först på land i Sverige, efter 16km?
Någon som vet anledningen till att det endast är vatten som serveras på Pepparholmen och högbron och energidryck först på land i Sverige, efter 16km?
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 13:55Ja, kombon av att inte servera annat än vatten före 16km, det väldigt ringa antalet vätskedepåer och den totala frånvaron av skugga efter 4km gör ju att det finns en viss chans att de kan bräcka Göteborgsvarvet i antalet löpare på akuten trots färre start
Ja, kombon av att inte servera annat än vatten före 16km, det väldigt ringa antalet vätskedepåer och den totala frånvaron av skugga efter 4km gör ju att det finns en viss chans att de kan bräcka Göteborgsvarvet i antalet löpare på akuten trots färre start