Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Dom har alltid serverat vatten på högbron, inget nytt under solen 🙁
Misstänker att det har att göra med lite logistik och mycket pengar...

@Albert, det låter som ett bra upplägg.

5 vätskekontroller är väl ändå rätt hyfsat tycker jag. Det var längre mellan kontrollerna i Köpenhamn!

ja det känns rätt bra upplägg typ 3 intervallpass denna veckan!

En fråga till alla som ska springa broloppet bara för skoj vilken startgrupp statar ni i?

@Albert: 1:30-1:45 startar jag i.
@Jonas: Antalet kontroller har jag inget emot, för mig räcker det med vätska var femte kilometer. Det är avsaknad av energidryck jag reagerar på. Första energipåfyllning efter 16 km är lite i senaste laget tycker jag. Men

Förr tyckte jag att vätskekontroll räkte var 5:e km, men sedan det varma Göteborgsvarvet nu sist så har jag ändrat uppfattning.

Själv startar jag i första gruppen.

Jag startar oxå i 1:30-1:45. Det känns som en väldigt stor grupp av löpare, men det gör mig inget.
@Rasmus, kan hålla med om att det kunde gott vara sportdryck på alla stationer.

Skall alla 384 Funbeatare som är anmälda till loppet skriva vilken startgrupp de skall starta i så blir fortsättningen på den här diskussionen rätt tradig. På loppets hemsida har arrangörerna en deltagarlista där allting tydligt framgår. Jag skall försöka

Hej på er Broloppare. Jag undrar fortfarande över det där med att springa med mp3-spelare. Får man det? Hittade ingen info om det i löparPM:et, men jag kanske läste slarvigt.