Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 08:04Lämpligen bör man ju ha tränat en del i liknande backar så att man inte kommer helt oförberedd. Alla ni som springer på löpband kan ju nästan ställa in en snarlik banprofil.
Lämpligen bör man ju ha tränat en del i liknande backar så att man inte kommer helt oförberedd. Alla ni som springer på löpband kan ju nästan ställa in en snarlik banprofil.
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 08:40"En bra sak att tänka på för alla med GPS och Autopaus inkopplad är att det blir lite svårt för den att hitta satelliter i tunneldelen av loppet."
Har man en Garmin 405 så kopplar den automagiskt över till fotpodden när GPS:en tappar täckning.
"En bra sak att tänka på för alla med GPS och Autopaus inkopplad är att det blir lite svårt för den att hitta satelliter i tunneldelen av loppet."
Har man en Garmin 405 så kopplar den automagiskt över till fotpodden när GPS:en tappar täckning.
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 21:12Jens, om du tittar högre upp i diskussionen så har jag redan flaggat för det men det skadar kanske inte att upprepas.
Jens, om du tittar högre upp i diskussionen så har jag redan flaggat för det men det skadar kanske inte att upprepas.
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 21:40Löplabbet säljer startplatser !
http://www.loplabbet.se/system/campaign/view.asp?cid=212
Löplabbet säljer startplatser !
http://www.loplabbet.se/system/campaign/view.asp?cid=212
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 21:30Jag beställde igår en footpod till min 310XT.
Är ni säkra på att det slår över automatiskt. (har för mig att när jag tittade i inställningarna så kunde man bara välja antingen footpod eller Gps.) letar den automatiskt upp alternativ källa när Gps:en inte
Jag beställde igår en footpod till min 310XT.
Är ni säkra på att det slår över automatiskt. (har för mig att när jag tittade i inställningarna så kunde man bara välja antingen footpod eller Gps.) letar den automatiskt upp alternativ källa när Gps:en inte
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 23:04Hur funkar det när man kör med en bil som har gps genom en såpass lång tunnel?
Återansluter den till satelliten direkt när man kommer ur tunneln?Är verkligen inget teknikfreak vill jag säga, om frågorna verkar banala.
Hur funkar det när man kör med en bil som har gps genom en såpass lång tunnel?
Återansluter den till satelliten direkt när man kommer ur tunneln?
Är verkligen inget teknikfreak vill jag säga, om frågorna verkar banala.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 23:11ja det gör den
ja det gör den
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 19:20Hej! hur ser eran träning ut fram till Broloppet? några bra tips hur träningen kan se ut?
Hej! hur ser eran träning ut fram till Broloppet? några bra tips hur träningen kan se ut?
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 00:21Ja,vet inte hur jag skall hinna med allt,först maran i Sthlm sen Broloppet och sen Vättern.I morgon blir det cykel+långpass löpning,måndag dubbla cykelpass,tisdag cykel+löpning,onsdag 2,5km snabbpass löpning,vila torsdag,fredag,sen bli det cykel och något
Ja,vet inte hur jag skall hinna med allt,först maran i Sthlm sen Broloppet och sen Vättern.I morgon blir det cykel+långpass löpning,måndag dubbla cykelpass,tisdag cykel+löpning,onsdag 2,5km snabbpass löpning,vila torsdag,fredag,sen bli det cykel och något
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 01:50Min fotled är svullen och öm (#) Ska försöka mig på några långpass ändå. 16 km imorgon?? 18 nästa helg. Svårt komma igen efter Göteborg. I övrigt avslappnad attityd men i en annan klass förstås 🙂
Min fotled är svullen och öm (#) Ska försöka mig på några långpass ändå. 16 km imorgon?? 18 nästa helg. Svårt komma igen efter Göteborg. I övrigt avslappnad attityd men i en annan klass förstås 🙂