Quote from Pernilla Liljegren on 18 June 2007, 21:29Jag och lillebrors fästmö som också finns på Funbeat (Carin Cedergren), tänkte nog springa. Kanske vore ett lag ett trevligt alternativ...
Jag och lillebrors fästmö som också finns på Funbeat (Carin Cedergren), tänkte nog springa. Kanske vore ett lag ett trevligt alternativ...
Quote from Funbeat user on 19 June 2007, 10:45Fick svar på Is Götas forum:
"Lagtävlan är i motionsklassen och för att locka fler löpare. Tyngdpunkten ligger på den individuella tävlingen men har man anmält 4 löpare från samma företag, etc så deltar man i en utlottning...
Det är alltså ingen lagtäv
Fick svar på Is Götas forum:
"Lagtävlan är i motionsklassen och för att locka fler löpare. Tyngdpunkten ligger på den individuella tävlingen men har man anmält 4 löpare från samma företag, etc så deltar man i en utlottning...
Det är alltså ingen lagtäv
Quote from Funbeat user on 29 August 2007, 16:32Gör lite extra reklam........kom och spring 🙂
Gör lite extra reklam........kom och spring 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2007, 17:11chefen är på mig att jag ska vara med, han är ansvarig från IS Götas sida. Ser nog inte ut som det blir något för mig dock, jag är antagligen borta den helgen.
chefen är på mig att jag ska vara med, han är ansvarig från IS Götas sida. Ser nog inte ut som det blir något för mig dock, jag är antagligen borta den helgen.
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 12:25ska ni springa eller??
ska ni springa eller??
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 13:34Jag jobbar natt fredag-söndag, så det får vara för mig.
Jag jobbar natt fredag-söndag, så det får vara för mig.
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 14:41Sådärja. Nu har jag anmält mig och maken! 😀
Superkul att jag äntligen hittade något som var nära! (H:)
Sådärja. Nu har jag anmält mig och maken! 😀
Superkul att jag äntligen hittade något som var nära! (H:)
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 22:01Sådär - nu är jag också anmäld!
Någon som vet om det kommer att finnas vätskekontroller? Informationen är lite tunn på hemsidan.
Sådär - nu är jag också anmäld!
Någon som vet om det kommer att finnas vätskekontroller? Informationen är lite tunn på hemsidan.
Quote from Bjarne Lewin on 14 September 2007, 23:34Jag ska springa!
Jag ska springa!
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 08:18Bra, då ses vi kanske!
Lycka till allihopa idag!
Bra, då ses vi kanske!
Lycka till allihopa idag!