Quote from Guest on 11 September 2012, 10:17…hittar ni här:
BILD:http://www.topphalsa.se/Documents/2012/topploppet/topploppspring.jpg😀
Jag är helt fascinerad över hur någon lyckats få tilll den bilden. Så där har det aldrig sett ut när jag har sprungit, varken något lopp eller på träning.
Jag
…hittar ni här:
BILD:http://www.topphalsa.se/Documents/2012/topploppet/topploppspring.jpg
😀
Jag är helt fascinerad över hur någon lyckats få tilll den bilden. Så där har det aldrig sett ut när jag har sprungit, varken något lopp eller på träning.
Jag
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 10:27haha, ja den var skum. Jogga på stället framför en greenscreen?
Den förmedlar ju ingen som helst rörelseenergi, känns som de lagt energin på leendena och bakgrunden.
haha, ja den var skum. Jogga på stället framför en greenscreen?
Den förmedlar ju ingen som helst rörelseenergi, känns som de lagt energin på leendena och bakgrunden.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 10:29Haha.. ja, det är faktiskt sant. Riverdance.. eller "hur länge kan vi stå på ett ben"..
Väldigt underhållande. =) Ser ut som tecknat.
Haha.. ja, det är faktiskt sant. Riverdance.. eller "hur länge kan vi stå på ett ben"..
Väldigt underhållande. =) Ser ut som tecknat.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 10:30Jag har också reagerat på den och visst måste den vara arrangerad med tre stillastående personer som lyfter armar och ben i löparposer?
Tycker också att Lisa Nordéns bild på framsidan av Runners Worlds senaste nummer är av likartad karaktär om än inte lik
Jag har också reagerat på den och visst måste den vara arrangerad med tre stillastående personer som lyfter armar och ben i löparposer?
Tycker också att Lisa Nordéns bild på framsidan av Runners Worlds senaste nummer är av likartad karaktär om än inte lik
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 10:44Fast Lisa Nordén har faktiskt en sådan löpstil i verkligheten också, så man kan nog utgå ifrån att hon springer på bilden.
Fast Lisa Nordén har faktiskt en sådan löpstil i verkligheten också, så man kan nog utgå ifrån att hon springer på bilden.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 10:51Ja, Lisa-bilden är också rätt arrangerad:-)
Tycker Topploppslöparna har lite dåligt avstånd mellan sig också, ser nästan lite trångt ut. Det finns ju hur mycket plats som helst på stigen…
Sedan tror jag även att snubben har ett fast grepp om fröken 4576
Ja, Lisa-bilden är också rätt arrangerad:-)
Tycker Topploppslöparna har lite dåligt avstånd mellan sig också, ser nästan lite trångt ut. Det finns ju hur mycket plats som helst på stigen…
Sedan tror jag även att snubben har ett fast grepp om fröken 4576
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 10:55Det är modeller som ska se ut som de joggat. Bilden var med redan förra året och den gjorde mig inte direkt lockad till att delta i loppet men jag kanske inte ingår i loppet målgrupp.
Det är modeller som ska se ut som de joggat. Bilden var med redan förra året och den gjorde mig inte direkt lockad till att delta i loppet men jag kanske inte ingår i loppet målgrupp.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 11:10Camilla, jo det förstår jag ju.
Om någon nu skulle tro att det är så där det känns att springa ett lopp så kommer de garanterat bli förvånade.
Förstår vad du menar - är själv i reklambranschen, och skulle nog inte säga att det är en säljande bild, nej.
Camilla, jo det förstår jag ju.
Om någon nu skulle tro att det är så där det känns att springa ett lopp så kommer de garanterat bli förvånade.
Förstår vad du menar - är själv i reklambranschen, och skulle nog inte säga att det är en säljande bild, nej.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 11:35Tycker mest det ser ut som klippdockor, vilket väl är vad det är ...
Tycker mest det ser ut som klippdockor, vilket väl är vad det är ...
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 11:49Ja. Man skulle kunna se denna bild som en parallell till bilden på BigMac som finns på menyerna på MacDonalds. Alltså en viss diskrepans mellan fiktion och verklighet…
Ja. Man skulle kunna se denna bild som en parallell till bilden på BigMac som finns på menyerna på MacDonalds. Alltså en viss diskrepans mellan fiktion och verklighet…