Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 11:53Fast killen tror jag är en riktigt duktig löpare (inte bara fotomodell alltså). Tycker jag känner igen honom från butiken i Monte Gordo (Springtime träningsresa) och att han har ett förflutet som elitlöpare. Men jag kan se fel då min ansiktsigenkänningsfö
Fast killen tror jag är en riktigt duktig löpare (inte bara fotomodell alltså). Tycker jag känner igen honom från butiken i Monte Gordo (Springtime träningsresa) och att han har ett förflutet som elitlöpare. Men jag kan se fel då min ansiktsigenkänningsfö
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 12:07Jo, jag betvivlar inte ett ögonblick att de är duktiga löpare allihopa. Lisa är ju en ruggigt duktig löpare också - apropå skumma bilder… Det är mer fotografens och bildredaktörens kompetens jag ifrågasätter.
Jo, jag betvivlar inte ett ögonblick att de är duktiga löpare allihopa. Lisa är ju en ruggigt duktig löpare också - apropå skumma bilder… Det är mer fotografens och bildredaktörens kompetens jag ifrågasätter.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 12:11Alltså, om målbilden är löpare som springer omkring och luktar på blommorna och luktar jordgubbe när dom svettas så skulle jag säga att bilden är riktigt lyckad... annars inte..
Alltså, om målbilden är löpare som springer omkring och luktar på blommorna och luktar jordgubbe när dom svettas så skulle jag säga att bilden är riktigt lyckad... annars inte..
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 12:19De får i alla fall medalj efter målgång. 😀
BILD:http://www.topphalsa.se/Global/Bilder-topploppet/TOpploppetShopping.jpg
De får i alla fall medalj efter målgång. 😀
BILD:http://www.topphalsa.se/Global/Bilder-topploppet/TOpploppetShopping.jpg
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 12:20Jag känner inte blomdoften i den bilden så inte ens där har de lyckats.
Jag känner inte blomdoften i den bilden så inte ens där har de lyckats.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 12:21Ha ha Elin. Precis så fin i håret och välmakead är jag efter målgång. Och osvettig och retuscherad på varenda hudbit. Jomenjo.
Ha ha Elin. Precis så fin i håret och välmakead är jag efter målgång. Och osvettig och retuscherad på varenda hudbit. Jomenjo.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 12:35Budskapet kanske är: "De här medaljerna är så värdelösa att man kan få dem utan att ens bli svettig. Bara man kan stå på ett ben."
Budskapet kanske är: "De här medaljerna är så värdelösa att man kan få dem utan att ens bli svettig. Bara man kan stå på ett ben."
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 12:39Hahaha, Elin - helt fantastisk bild! Uppföljning på den första bilden m a o…
Hahaha, Elin - helt fantastisk bild! Uppföljning på den första bilden m a o…
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 12:40Fast jag är lite orolig för snubben - fick inte han någon medalj? 🙁
Fast jag är lite orolig för snubben - fick inte han någon medalj? 🙁
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 12:43Han har inte kommit i mål än.
Han har inte kommit i mål än.