Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 13:14Precis så Fredrik!
Precis så Fredrik!
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 13:24Sara (t+)
Fredrik, absolut - att diskutera löpsteget är ganska nördigt. Det jag roas av är snarast den muggiga 80-talsestetiken i bilden och den oerhört lökiga inramningen med blommor och ballonger. Att de sedan dansar Riverdance är bara en bonus.
Jag j
Sara (t+)
Fredrik, absolut - att diskutera löpsteget är ganska nördigt. Det jag roas av är snarast den muggiga 80-talsestetiken i bilden och den oerhört lökiga inramningen med blommor och ballonger. Att de sedan dansar Riverdance är bara en bonus.
Jag j
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 13:36"Jag hittade en video på damerna några minuter tidigare som visar deras målgång i Topploppet: https://www.youtube.com/watch?v=p1UvxxYIv3U "
Jag skrattade så jag grät när jag såg denna. Jag vet hur det känns eftersom mina ben också gav upp 200 meter innan
"Jag hittade en video på damerna några minuter tidigare som visar deras målgång i Topploppet: https://www.youtube.com/watch?v=p1UvxxYIv3U "
Jag skrattade så jag grät när jag såg denna. Jag vet hur det känns eftersom mina ben också gav upp 200 meter innan
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 13:39De där damerna i videon har varit igång i 12 timmar och simmat och cyklat innan de klämde en mara. Nuförtiden står det tydligt i regelverket att man inte får krypa över mållinjen :-).
De där damerna i videon har varit igång i 12 timmar och simmat och cyklat innan de klämde en mara. Nuförtiden står det tydligt i regelverket att man inte får krypa över mållinjen :-).
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 13:39Skönt Niklas!
Vill bara tillägga att jag är full av beundran för denna typ av prestationer - även om det faktiskt ser galet roligt ut.
Skönt Niklas!
Vill bara tillägga att jag är full av beundran för denna typ av prestationer - även om det faktiskt ser galet roligt ut.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 13:41Ouuuch,
målgången i topploppet kändes ända in i märg och ben.
🙁Det är ungefär så min målgång kommer att se ut i Berlin.
Ouuuch,
målgången i topploppet kändes ända in i märg och ben.
🙁
Det är ungefär så min målgång kommer att se ut i Berlin.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 13:51Alltså jag förutsätter att om jag springer i deras sällskap så kommer jag lukta blommor, vara välfrissad, ha en babyslät hy, vara svettfri och välsminkad och dessutom hoppar in på ett ben och antagligen fiser jag regnbågar och rapar smultrondoft...
Nä?
Alltså jag förutsätter att om jag springer i deras sällskap så kommer jag lukta blommor, vara välfrissad, ha en babyslät hy, vara svettfri och välsminkad och dessutom hoppar in på ett ben och antagligen fiser jag regnbågar och rapar smultrondoft...
Nä?
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 14:16Precis MoA.
Sedan kan jag ju även tycka att bilden representerar ett förlegat genusperspektiv, då någonting säger mig att bilden framför allt vänder sig till kvinnor.Budskapet jag tolkar in i bilden blir: "Vi tjejer bryr oss mer om att vara lite piffi
Precis MoA.
Sedan kan jag ju även tycka att bilden representerar ett förlegat genusperspektiv, då någonting säger mig att bilden framför allt vänder sig till kvinnor.
Budskapet jag tolkar in i bilden blir: "Vi tjejer bryr oss mer om att vara lite piffi
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 14:36Tycker det ser ut som teletubbies ...
Tycker det ser ut som teletubbies ...
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 15:09En populär kvinnlig löparbloggerska har mottot "hellre snygg än snabb". Hoppas det är ironi...
En populär kvinnlig löparbloggerska har mottot "hellre snygg än snabb". Hoppas det är ironi...