Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 21:35Bilden må vara onaturlig men visst blir man sugen på att springa bland blommor och ballonger!
Bilden må vara onaturlig men visst blir man sugen på att springa bland blommor och ballonger!
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 21:36Gulle dej Micke!!!!
Gulle dej Micke!!!!
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 21:45Har de haft stråförkortningsmedel på solrosorna?
Har de haft stråförkortningsmedel på solrosorna?
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 21:58Fp David, skönt att du noterade samma som mig. Blommorna känns mest photoshopat av allt! Teletubbieblommor?
Fp David, skönt att du noterade samma som mig. Blommorna känns mest photoshopat av allt! Teletubbieblommor?
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 23:04Nejnejnej,skola är plural. Du skall, ni skola ...
Nejnejnej,skola är plural. Du skall, ni skola ...
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 23:26Du har förstås helt rätt Anders. Det var plural från början om jag minns rätt: "De sista skola bliva de första" - jag slarvade lite när jag tweakade citatet…
Har ändrat nu:-)
Du har förstås helt rätt Anders. Det var plural från början om jag minns rätt: "De sista skola bliva de första" - jag slarvade lite när jag tweakade citatet…
Har ändrat nu:-)
Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 00:43Men så här då?
BILD:http://keytech.se/public/lopning.jpg
Men så här då?
Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 08:16Känns fortfarande inte helt naturligt...
Kan vara solrosorna...:)
Känns fortfarande inte helt naturligt...
Kan vara solrosorna...:)
Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 08:17Mannen längst fram har fel sorts nummerlapp.
Mannen längst fram har fel sorts nummerlapp.
Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 08:27Löpare 4576 har tappat vänsterfoten. 🙁
Löpare 4576 har tappat vänsterfoten. 🙁