Quote from Mats Andersson on 1 November 2008, 22:49För övrigt anser jag att Ride of Hope borde vinna årets utmärkelse som "Årets motionslopp" 😉
För övrigt anser jag att Ride of Hope borde vinna årets utmärkelse som "Årets motionslopp" 😉
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 23:41Trolla inte Christer! 😉 Det var intressanta frågor!
Trolla inte Christer! 😉 Det var intressanta frågor!
Quote from Mats Andersson on 2 November 2008, 00:14😉
😉
Quote from Jonny Persson on 2 November 2008, 09:55Garry: För att få springa tävlingsklass behöver ska man vara med i förening även inom löpning. Men det tänjs lite på reglerna på många tävlingar...
Garry: För att få springa tävlingsklass behöver ska man vara med i förening även inom löpning. Men det tänjs lite på reglerna på många tävlingar...
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 10:35Jag har intrycket av att det tänjs även i sportklassen med klubbtillhörighet.
Att det fodras klubbtillhörighet beror troligtvis på försäkringsfrågan och att inte Virrige Ville får för sig att köra SM med Bäckstedt och Lövkvist helt apropå.
I praktiken räc
Jag har intrycket av att det tänjs även i sportklassen med klubbtillhörighet.
Att det fodras klubbtillhörighet beror troligtvis på försäkringsfrågan och att inte Virrige Ville får för sig att köra SM med Bäckstedt och Lövkvist helt apropå.
I praktiken räc
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 11:54Marcus - Se vad arrangören själv skriver. Kallar du det för "tänjas" då man informera så här på hemsidan....RF reglerna finns som jag skrev men nog är det så att Friidrottsförbundet tillåter detta via en dispens för RF regler i rekryteringssyftet. Eller?
Marcus - Se vad arrangören själv skriver. Kallar du det för "tänjas" då man informera så här på hemsidan....RF reglerna finns som jag skrev men nog är det så att Friidrottsförbundet tillåter detta via en dispens för RF regler i rekryteringssyftet. Eller?
Quote from Lena O on 2 November 2008, 14:57Gillar starkt den idën Garry,
sedan måste jag fråga. Nerdflyttning? Vissa skulle hålla med 😉
Gillar starkt den idën Garry,
sedan måste jag fråga. Nerdflyttning? Vissa skulle hålla med 😉