Quote from ellen olsson on 31 October 2008, 21:11Hmmm... Jag läste kanske lite slarvigt men en röst/förening är ju också dåligt. Hittills har jag inte sett något som är bättre än den föregående ordningen.
Hmmm... Jag läste kanske lite slarvigt men en röst/förening är ju också dåligt. Hittills har jag inte sett något som är bättre än den föregående ordningen.
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 12:54Fredrik, enligt många så var inte det en bra ordning. Det fanns och finns distrikt som har haft i princip samma styrelse i 20 år. Andra distrikt kommer inte till årsmötet. Nu har varje förening en röst och kan påverka direkt de besluten som fattas. Man ho
Fredrik, enligt många så var inte det en bra ordning. Det fanns och finns distrikt som har haft i princip samma styrelse i 20 år. Andra distrikt kommer inte till årsmötet. Nu har varje förening en röst och kan påverka direkt de besluten som fattas. Man ho
Quote from Mats Andersson on 1 November 2008, 13:04Apropå Årets Motionslopp: jag hoppas många röstar på årets mest angelägna motionslopp alla kategorier – Ride of Hope. Dom är värda den utmärkelsen!
Apropå Årets Motionslopp: jag hoppas många röstar på årets mest angelägna motionslopp alla kategorier – Ride of Hope. Dom är värda den utmärkelsen!
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 14:55hur är som jämförelse kopplingen tävling/motion hos skidåkare och löpare i Sverige?
hur är som jämförelse kopplingen tävling/motion hos skidåkare och löpare i Sverige?
Quote from ellen olsson on 1 November 2008, 15:15I skidåkning och löpning anordnas i princip bara tävlingar med tidtagning.
I skidåkning och löpning anordnas i princip bara tävlingar med tidtagning.
Quote from Jonny Persson on 1 November 2008, 16:26Lite betraktelser från en utomstående. Cyklade relativt mycket för två säsonger sen och var lite sugen på att tävla också men avstod då jag tyckte det verkade så rörigt att komma in i cykeltävlande.
Som tävlingsaktiv inom löpning så blev jag inte klok på
Lite betraktelser från en utomstående. Cyklade relativt mycket för två säsonger sen och var lite sugen på att tävla också men avstod då jag tyckte det verkade så rörigt att komma in i cykeltävlande.
Som tävlingsaktiv inom löpning så blev jag inte klok på
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 16:32Vägarna i Sverige är i praktiken aldrig avspärrade utan avspärrningen sker endast vid proffslopp.
Vägarna i Sverige är i praktiken aldrig avspärrade utan avspärrningen sker endast vid proffslopp.
Quote from Jonny Persson on 1 November 2008, 16:49Nej jag har förstått det och mig attraherade det inte alls att ligga i en stor klunga med vanlig trafik att ta hänsyn till under en tävlingssituation. Har hänt att jag blir trött när jag tävlar och då vill jag inte ha bilar som susar förbi mig på nära hål
Nej jag har förstått det och mig attraherade det inte alls att ligga i en stor klunga med vanlig trafik att ta hänsyn till under en tävlingssituation. Har hänt att jag blir trött när jag tävlar och då vill jag inte ha bilar som susar förbi mig på nära hål
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 16:52Det är inget problem under loppen, följebilar och ledarbilar har oftast väldigt bra koll och släpper förbi trafik vid lämpliga tidpunkter.
Det är inget problem under loppen, följebilar och ledarbilar har oftast väldigt bra koll och släpper förbi trafik vid lämpliga tidpunkter.
Quote from Jonny Persson on 1 November 2008, 16:53På motionslopp?
På motionslopp?