Quote from Guest on 29 October 2008, 20:55När: Söndagen den 28e December 2008 klockan 8.30
Var: Stockholm, Slussen, möte i värmen inne på T-banans utgång mot Katarinahissen.
Längd: Långpass på cirka 60 Km
Hastighet: 6.45-7.30 min/km + lagom korta matstopp. (Motsvarar löptid 4.45 tim - 5.16 tim på
När: Söndagen den 28e December 2008 klockan 8.30
Var: Stockholm, Slussen, möte i värmen inne på T-banans utgång mot Katarinahissen.
Längd: Långpass på cirka 60 Km
Hastighet: 6.45-7.30 min/km + lagom korta matstopp. (Motsvarar löptid 4.45 tim - 5.16 tim på
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 21:05GIVET!!!
En historisk begivenhet för min del. Det var så allting började! 🙂
GIVET!!!
En historisk begivenhet för min del. Det var så allting började! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 21:57Skulle gärna vara med men är uppe i Järvsö på skidträningsläger.
Precis som förra året.
December - 1 mars åker man längdskidor.
Skulle gärna vara med men är uppe i Järvsö på skidträningsläger.
Precis som förra året.
December - 1 mars åker man längdskidor.
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 22:00Det här krockar med TSM-träningen på söndag, men å andra sidan är det här ett one-off event. Lätt att prioritera om ju.
Det här krockar med TSM-träningen på söndag, men å andra sidan är det här ett one-off event. Lätt att prioritera om ju.
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 22:23Peter N: ha ha, precis så var det för mig i fjol, jag hade ju också TSM-träning....
Ett riktigt kult-inlägg i sammanhanget: http://gullfot.blogspot.com/2007_12_01_archive.html
Peter N: ha ha, precis så var det för mig i fjol, jag hade ju också TSM-träning....
Ett riktigt kult-inlägg i sammanhanget: http://gullfot.blogspot.com/2007_12_01_archive.html
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 06:33Åh, hade verkligen varit skitkul. Hur bra möjligheter finns det att hänga med en bit och sen hoppa av? Jag har aldrig sprungit mer än halvmaradistansen och skulle tro att 60km är lite väl saftigt..
Åh, hade verkligen varit skitkul. Hur bra möjligheter finns det att hänga med en bit och sen hoppa av? Jag har aldrig sprungit mer än halvmaradistansen och skulle tro att 60km är lite väl saftigt..
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 06:59Alldeles utmärkta möjligheter, Linda. Det är det som är grejen! 🙂
Alldeles utmärkta möjligheter, Linda. Det är det som är grejen! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 07:16I´m in! Jag kör på så långt jag känner mig fräsch 🙂
I´m in! Jag kör på så långt jag känner mig fräsch 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 09:33UNDERBART! Jag bara MÅSTE få in detta i kalendern! Äntligen nåt att se fram emot! Peter du är min hjälte!
UNDERBART! Jag bara MÅSTE få in detta i kalendern! Äntligen nåt att se fram emot! Peter du är min hjälte!
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 11:15(t+)
Det funkar alltså att maila önskemål
(H)
(t+)
Det funkar alltså att maila önskemål
(H)