Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 13:33Tomten kom! 😀
Tomten kom! 😀
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 15:25Ni lyckades övertyga mig, passet är inlagt..
Vet inte riktigt hur jag ska förklara det för min syster som kommer att vara på besök då... 🙂
Kör så långt jag orkar.
Ni lyckades övertyga mig, passet är inlagt..
Vet inte riktigt hur jag ska förklara det för min syster som kommer att vara på besök då... 🙂
Kör så långt jag orkar.
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 15:40Jerry:
-"Det är superrea på stan, du kanske vill gå på det och slippa din bror en dag?"
Jerry:
-"Det är superrea på stan, du kanske vill gå på det och slippa din bror en dag?"
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 15:42Tror inte att hon har några pengar kvar den 28. 🙂
Tror inte att hon har några pengar kvar den 28. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 15:43Det kan väl vara värt en slant att få springa..... 😉
Det kan väl vara värt en slant att få springa..... 😉
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 15:51Haha, lillasyster. Vill jag springa så kan hon inte säga så mycket. 🙂
Hon lär klara sig bra själv i lilla stockholm.
Haha, lillasyster. Vill jag springa så kan hon inte säga så mycket. 🙂
Hon lär klara sig bra själv i lilla stockholm.
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 15:58"Jag springer ner och köper en tidning" Sen är du borta i åtta timmar 🙂
"Jag springer ner och köper en tidning" Sen är du borta i åtta timmar 🙂
Quote from Urban Nilsson on 30 October 2008, 16:18"Ska bara fixa en grej..."
"Ska bara fixa en grej..."
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 17:11Humorn faller platt om syrran kommenterar direkt med: "Äntligen!" 😀
Humorn faller platt om syrran kommenterar direkt med: "Äntligen!" 😀
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 17:28Inlagt i kalendern. Sen får man kolla om det passar. Dagsformen avgör sträckan och Tsm får stryka på foten på söndagen. 😀
Inlagt i kalendern. Sen får man kolla om det passar. Dagsformen avgör sträckan och Tsm får stryka på foten på söndagen. 😀