Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag missade förra årets sista långpass p.g.a en ond höft, men nu iår vill jag försöka vara med! De här passen med TeamFakta är ju så KUL! 🙂
63km är långt...men utmaningar är bra!

Skall jag hoppas att det inte blir snö uppåt landet som man får vara hemma och springa. 🙂

Jag kommer att uppdatera mig på vägarna de kommande helgerna. Speciellt då de jag inte springer varje dag 🙂

19 st som lagt upp tävlingen på Funbeat + två till som visat intresse!! Hittills 21 personer överväger att starta!! Underbart. (t+) Tumme upp.

I min almanacka som har "visdomsord" varje vecka står den 28/12: Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken. Joan Rivers 😀

Jag följer med så långt benen bär mig 🙂

Kommer gärna med på den träningsrundan!
Härligt initiativ, Peter!

Trevligt förra året och borde klara hela vägen om man inte får några skavanker under resans gång.

😀

Jag kommer med så länge det känns kul. Risken finns att jag börjar tokfrysa och längtar hem - är en riktig frysis.... 🙂

jösses så kul att vi är så många!
vi får springa tätt i klunga så inte fia-lotta fryser och vill hem, skratt.

vi blir nog några klungor, jag aspirerar på sista klungan;)

Ja Pia - jag kan vara takthållare. Skallrar tänder så högt och taktfast så det blir perfekt taktpinne - lovar hålla 180 bpm. 😀

Men Fia-Lotta inte ska du frysa, inte det minsta frys är lovligt. Det ska vara mysigt inte frysigt.
Testa två R90-overaller, vantar och en huva. Ta med extra ombyte för att kunna byta inne på McDonalds toalett och rotera samtidigt så den undre R90 blir öv