Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 11:28Nu är jag med oxå.
Nu är jag med oxå.
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 22:40Låter som en bra idé, jag är med.
Låter som en bra idé, jag är med.
Quote from Viktor Wrede on 1 November 2008, 07:10Jag ska försöka pallra mej upp jag också men hoppas på 40+ - 63 låter LÅÅÅNNNGGGTTT
Jag ska försöka pallra mej upp jag också men hoppas på 40+ - 63 låter LÅÅÅNNNGGGTTT
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 10:41OK, jag är med(t+)
OK, jag är med(t+)
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 11:52Ååh vad skoj det verkar! Tror och hoppas att jag kommer att vara i sthlm över jul, isf är jag absolut på!!!
Ååh vad skoj det verkar! Tror och hoppas att jag kommer att vara i sthlm över jul, isf är jag absolut på!!!
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 15:41Vad kul att så många är intresserade.
Ulla fixar depåstopp med mat och dricka.
Jag har korrigerat banan så vi slipper springa i mörker fram till Brommaplan. Dessutom är den nu lättare att hitta vid Hässelby.
Även förra året var målet att komma till Slu
Vad kul att så många är intresserade.
Ulla fixar depåstopp med mat och dricka.
Jag har korrigerat banan så vi slipper springa i mörker fram till Brommaplan. Dessutom är den nu lättare att hitta vid Hässelby.
Även förra året var målet att komma till Slu
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 16:37Låter väldigt som en väldigt trevlig runda.
Jag frågade min syster om hon skulle med, men hon skrattade bara väldigt mycket och la sedan på luren. 🙂
Låter väldigt som en väldigt trevlig runda.
Jag frågade min syster om hon skulle med, men hon skrattade bara väldigt mycket och la sedan på luren. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 17:18En del förstår inte sitt eget bästa.... 🙂
En del förstår inte sitt eget bästa.... 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 18:14Haha, jo hon gör det.
Hon började springa för en månad sedan efter att i princip aldrig tränat i sitt liv. Så hon förstår sitt eget bästa. 🙂
Kul som fan att hon börjat springa och tycker att det är kul.
Haha, jo hon gör det.
Hon började springa för en månad sedan efter att i princip aldrig tränat i sitt liv. Så hon förstår sitt eget bästa. 🙂
Kul som fan att hon börjat springa och tycker att det är kul.
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 21:41sällan har man väl önskat att
julen ska ta slut som i år;)hoppas jag inte jobbar just den söndagen.
sällan har man väl önskat att
julen ska ta slut som i år;)
hoppas jag inte jobbar just den söndagen.