Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Björn Suneson har bloggat om dagens strapatser. kolla på; http://www.suneson.se

Jag utnämner härmed 2008-12-28 till De Glödgade Nålarnas Kväll.
Jag har hittills hittat fem blåsor som behöver lite TLC med en nål.

Tack till alla som gjorde Årets Sista Långpass till en så rolig "tillställning". Speciellt tack till Peter och Ulla som anordnade och ett extra tack till Ulla som stod och väntade i kylan!

Bamsekramen går till Marathon-Mia som "bar" mig i mål från Norr M

Det var verkligen en härlig dag!
ett nöje att få ta lärdom från erfarna löpare och lära mig mer om vad jag och in kropp orkar.
Lite ömma knän, en stel rygg och en stor blåsa på högerfoten idag, annars mår jag kanon 🙂

God morgon löparkompisar!

Efter en god natts sömn är jag piggelin igen. Tånaglarna något mindre ömma efter lite opererande med nål. Lite stel i nacken - jag spände mig nog en del eftersom det bitvis var rejält halt. Men annars pigg som sagt - några löpar

Lider med er stackare med blåsor. Jag har haft turen att slippa blåsor och blånaglar, händer i princip aldrig.
Seg i benen men ganska pigg för övrigt.
Kul att kolla in ABC igår. 🙂

Jag kan bara instämma i tacken til Peter och Ulla som arrangerade det här trevliga löpet och förstås ett tack för trevligt sällskap till alla löpkamrater utmed vägen. Grattis också till alla er som satte PBn och till er som klarade hela vägen runt.

Ett s

Ja, appropa skavsår är det alltid lika spännande att kliva in i duschen efter ett riktigt långt löppass. Man vet aldrig vilken del av huden som vrålar av smärta när vattnet och tvålen sköljer över en. 😀

Ooooh den där första svettsalta sköljningen... 🙁

Katterna hemma brukar dock gilla mej direkt efter ett löppass.

Bra jobbat allihop. Jag är så avundsjuk på er. Det suger verkligen att inte kunna springa eller ens ta en ordentlig promenad pga hälsporre, särskilt nu när jag är långledig 🙁 Kul att ni va med på nyheterna!