Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 21:08Jag fattar inte hur ni fixar att äta så mycket utan att få magproblem.
Jag fattar inte hur ni fixar att äta så mycket utan att få magproblem.
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 21:15Mikael, det är en träning i sej!
Mikael, det är en träning i sej!
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 21:18Men brukar inte folk peta i sig hamburgare och pizza på liknande tillställningar?
Jag skulle nog få problem bara jag åt en hamburgare och sen springa en mil direkt efter.
Men brukar inte folk peta i sig hamburgare och pizza på liknande tillställningar?
Jag skulle nog få problem bara jag åt en hamburgare och sen springa en mil direkt efter.
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 21:19Inte med det tempot vi kör.
Inte med det tempot vi kör.
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 21:22Nu känns det inget bra alls.
Ni själva sprang ju krassliga - och så avråder ni mig.
nästa gång ska jag inte lyssna på förnufta förståsigpåare 😉 utan göra det jag vill och så får det bära eller brista
*avundsjuk och besviken*
Nu känns det inget bra alls.
Ni själva sprang ju krassliga - och så avråder ni mig.
nästa gång ska jag inte lyssna på förnufta förståsigpåare 😉 utan göra det jag vill och så får det bära eller brista
*avundsjuk och besviken*
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 21:22Tack Ulla och Peter för ett välplanerat träningspass.
Tack Fredrika för ett perfekt utfört jobb som ankare.
Tack alla klungkompisar för trevligt sällskap i så många timmar.
Tack Ulla och Peter för ett välplanerat träningspass.
Tack Fredrika för ett perfekt utfört jobb som ankare.
Tack alla klungkompisar för trevligt sällskap i så många timmar.
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 21:24Peter, hur mycket långsammare springer du än ditt tävlingstempo på dessa pass?
Peter, hur mycket långsammare springer du än ditt tävlingstempo på dessa pass?
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 21:32Inte ens på samma karta. Tävlingstempo är 5:20 på halvmaran, 4:55 på milen. Har aldrig sprungit en mara i tävlingstempo än. Idag räknas inte.
Inte ens på samma karta. Tävlingstempo är 5:20 på halvmaran, 4:55 på milen. Har aldrig sprungit en mara i tävlingstempo än. Idag räknas inte.
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 21:41Men det rör sig i runda slängar runt 2 minuter långsammare per km?
Jag får väl testa att lunka runt i det tempot efter någon måltid så kanske man törs ställa upp någon gång.
Tack för svaren!
Men det rör sig i runda slängar runt 2 minuter långsammare per km?
Jag får väl testa att lunka runt i det tempot efter någon måltid så kanske man törs ställa upp någon gång.
Tack för svaren!
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 21:44Tack så mycket för en trevlig dag. Helt underbart och fantastiskt med depåstoppen, tack Ulla o Peter. Och roligt att lyssna på alla konversationer, måste ju säga att det sprang omkring en del med en del erfarenhet.
Tack så mycket för en trevlig dag. Helt underbart och fantastiskt med depåstoppen, tack Ulla o Peter. Och roligt att lyssna på alla konversationer, måste ju säga att det sprang omkring en del med en del erfarenhet.