Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Idag vaknade jag ungefär samtidigt som ni gav er ut och sprang. De flesta dagar under året befinner jag mig sisådär 200 meter från startplatsen, idag 50 mil bort. Tänkte sympatispringa ett långpass i Mellbystrand men det blev bara 15 kilometer. De första

jag är nog först hemma igen efter sista långpasset.
hoppade av nånstanns utanför sollentuna då klockan visade 21,56km 🙂
vilket är nytt distansrekord för lilla mig och jag är supernöjd med dagens pass.
Det var attans kallt bara.
Tack alla härliga löpare f

Tackar!!!!

TACK för ett jättehärligt långpass och stort tack till dig som ordnade så fantastisk fika, det värmde :-)! Jag hoppade av vid McD i Barkarby efter 33 km (mina hemtrakter) . Jag känner mig nöjd eftersom det är det längsta jag har sprungit. Det känns som en

Grymt fint löparväder idag.
Hoppade av efter 42 km kontrollen. Jag har inte sprungit längre än 3 mil tidigare och det kändes helt rätt. ABC stod och filmade oss vid kontrollen, bänka er framför nyheterna ikväll. 🙂
Efter en dusch så känns kroppen väldigt

Ja vad ska man säga. Blev 43km för mig (Tidigare distansrekord 22km).Planen var sen tidigare att hoppa vid 3 mil. Men det blev ju inte så. Med tanke på att jag legat sjuk hela veckan och fortfarande kraxade och hostade som ett fån så känns det förbannat

Ja tack för en härlig löpdag. Och tack Linda för sällskapet i spurten till marandistansen. 🙂

Jag valde också att hoppa av vid 43 km. Det var otroligt kallt, men jag var bra klädd - förutom om fötterna. Hade köpt nya tjocka vinterstrumpor och tänkte int

Tack för sällisen Hurten. Vår spurt var inte att leka med 🙂 Det där får vi göra om.

Självklart! (t+)

Såg precis tv-klippet på 1an... 🙂