Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 16:20Ännu en som varit på RS, antar att de säljer ovanligt mycket gel idag..
Ännu en som varit på RS, antar att de säljer ovanligt mycket gel idag..
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 16:36Jag ska koka risgrynsgröt nu, så jag har till frukost i morgon. Plocka ihop grejorna och lägga fram kläderna... Sen får vi ser hur långt jag pallar?
Jag ska koka risgrynsgröt nu, så jag har till frukost i morgon. Plocka ihop grejorna och lägga fram kläderna... Sen får vi ser hur långt jag pallar?
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 17:32Sent om sider har outfiten testats. 1.5 km till pendeln o tillabaka för inköp av sl-remsa. Det här blir svårt. Hur mkt ska man ha på sig? Det var skönt att springa men oj vad svettig jag blev på bara 20 min. Min nyinköpta OMM-rygga kändes jättebra. De har
Sent om sider har outfiten testats. 1.5 km till pendeln o tillabaka för inköp av sl-remsa. Det här blir svårt. Hur mkt ska man ha på sig? Det var skönt att springa men oj vad svettig jag blev på bara 20 min. Min nyinköpta OMM-rygga kändes jättebra. De har
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 17:42Nyinköpen testade. Gick med nöd och näppe att få plats med "gumpvärmaren" under vintertighsen (som är brutalt tighta och ganska oelastiska). 🙂 Små plastpåsar med energi enligt kostcirkeln är iordningjorda: Skumtomtar, nötcreme, energibarbitar, cashewnöt
Nyinköpen testade. Gick med nöd och näppe att få plats med "gumpvärmaren" under vintertighsen (som är brutalt tighta och ganska oelastiska). 🙂 Små plastpåsar med energi enligt kostcirkeln är iordningjorda: Skumtomtar, nötcreme, energibarbitar, cashewnöt
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 17:51Förresten så blev jag utfrågad av en av dom som arbetar på RS (tror han är någon form av butikschef) om morgondagens löpning. Han blev så himla nyfiken på vad jag skulle hitta på när jag frågade ut honom om vad jag skulle välja när jag ska springa hela da
Förresten så blev jag utfrågad av en av dom som arbetar på RS (tror han är någon form av butikschef) om morgondagens löpning. Han blev så himla nyfiken på vad jag skulle hitta på när jag frågade ut honom om vad jag skulle välja när jag ska springa hela da
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 20:47Om 12 timmar är vi på väg. Packa ryggan och gå och lägg er nu!
Om 12 timmar är vi på väg. Packa ryggan och gå och lägg er nu!
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 21:17Asså, jag tror inte jag kan hålla mig..!
Lyssnat på era råd att stanna hemma och har således inte packat och förberett mig,
men sätter klockan och dyker upp om jag känner mig stark.
Vid Mörby och på vägen till Sollentuna går min buss direkt hem, och då h
Asså, jag tror inte jag kan hålla mig..!
Lyssnat på era råd att stanna hemma och har således inte packat och förberett mig,
men sätter klockan och dyker upp om jag känner mig stark.
Vid Mörby och på vägen till Sollentuna går min buss direkt hem, och då h
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 23:20hoppas att alla är förståndiga
jag stannar hemma 🙁
har fortfarande irriterande mycket hosta,
ska inte ge er några detaljer om vilken sort.
idag har jag gått en raskt promenad och väst som darth vader.
utan värmeväxlare.
ska med glädje och avund läsa era
hoppas att alla är förståndiga
jag stannar hemma 🙁
har fortfarande irriterande mycket hosta,
ska inte ge er några detaljer om vilken sort.
idag har jag gått en raskt promenad och väst som darth vader.
utan värmeväxlare.
ska med glädje och avund läsa era
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 23:40Men det suger ju nåt alldeles oerhört Pia 🙁
Dels för din del att du är krank, och dels för oss andra som inte får springa med dej. Lovar vinka om jag tar mej så långt som till Jakan i morgon.
Men det suger ju nåt alldeles oerhört Pia 🙁
Dels för din del att du är krank, och dels för oss andra som inte får springa med dej. Lovar vinka om jag tar mej så långt som till Jakan i morgon.
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 01:28jag hoppas att ni alla får ett alldeles lysande långpass imorrn!
Lycka till allihopa! 🙂
jag hoppas att ni alla får ett alldeles lysande långpass imorrn!
Lycka till allihopa! 🙂