Quote from Funbeat user on 26 December 2008, 18:38Skämt åtsido, som slaktarn sa, så fick jag ett par fodrade löpartights i julklapp (SOC Windtight) och dom prasslar när jag springer med dom så jag misstänker det är nåt folieliknade material invävt i tyget på "strategiska ställen".
Tänka sej, en vettig j
Skämt åtsido, som slaktarn sa, så fick jag ett par fodrade löpartights i julklapp (SOC Windtight) och dom prasslar när jag springer med dom så jag misstänker det är nåt folieliknade material invävt i tyget på "strategiska ställen".
Tänka sej, en vettig j
Quote from Funbeat user on 26 December 2008, 18:38Frida, feber? Det är helt avgörande.
Frida, feber? Det är helt avgörande.
Quote from Funbeat user on 26 December 2008, 18:42Nej hade bara feber fre-sönd.
Känner mig helt helt bra - exempelvis nu.
Men eftersom jag delvis arbetar med träning så har kroppen inte riktigt haft ro att återhämta sig. Trots jultid.
En väninna har fått hjärnhinneinflammation just för att hon tränade m
Nej hade bara feber fre-sönd.
Känner mig helt helt bra - exempelvis nu.
Men eftersom jag delvis arbetar med träning så har kroppen inte riktigt haft ro att återhämta sig. Trots jultid.
En väninna har fått hjärnhinneinflammation just för att hon tränade m
Quote from Funbeat user on 26 December 2008, 18:46Lyssna till dig själv! Det kommer väl fler "årets sista pass" för dig! Ingen vet ju bättre än du och om du oroar dig så stanna hemma......
Lyssna till dig själv! Det kommer väl fler "årets sista pass" för dig! Ingen vet ju bättre än du och om du oroar dig så stanna hemma......
Quote from Funbeat user on 26 December 2008, 18:48Peter: Jag har ett par fodrade vintertights - Asics windstopper. Men det blev kallt om skinkorna ändå faktiskt. Du har faktiskt rätt, det prasslar lite om dom - väldigt märkligt material.
Peter: Jag har ett par fodrade vintertights - Asics windstopper. Men det blev kallt om skinkorna ändå faktiskt. Du har faktiskt rätt, det prasslar lite om dom - väldigt märkligt material.
Quote from Funbeat user on 26 December 2008, 18:55Hihi, om jag lyssnar till mig själv så hänger jag med!! (H:)
Bra svar (t+)Om jag lyssnar på vetenskap, förnuft och annat gagg så borde jag nog stanna hemma. grr... :@
Hihi, om jag lyssnar till mig själv så hänger jag med!! (H:)
Bra svar (t+)
Om jag lyssnar på vetenskap, förnuft och annat gagg så borde jag nog stanna hemma. grr... :@
Quote from Funbeat user on 26 December 2008, 22:30Frida, jag kör med: halsont - ingen träning.
Hemligheten till en framgångsrik löparkarriär är att veta när man ska stå över.Sebastian Coe skulle springa sin sista professionella tävling för karriären 1990. TV var där för att dokumentera, de kunde bara k
Frida, jag kör med: halsont - ingen träning.
Hemligheten till en framgångsrik löparkarriär är att veta när man ska stå över.
Sebastian Coe skulle springa sin sista professionella tävling för karriären 1990. TV var där för att dokumentera, de kunde bara k
Quote from Funbeat user on 26 December 2008, 22:39Japp. 8.30 är det dags att springa.
Den som vill ha lite sista-minuten-info är där lite tidigare.OBS: Om du har laddat ned GPX-filen från hemsidan till din Garmin måste du se att det blev rätt version. Banan ändrades den 30e nov och jag missade då att u
Japp. 8.30 är det dags att springa.
Den som vill ha lite sista-minuten-info är där lite tidigare.
OBS: Om du har laddat ned GPX-filen från hemsidan till din Garmin måste du se att det blev rätt version. Banan ändrades den 30e nov och jag missade då att u
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 08:55XML-filen vill inte importeras i Training Center. Den vill heller inte låta sig döpas om till .GPX. Nån som har tips? Det skulle vara kul att ha den i GF305an
XML-filen vill inte importeras i Training Center. Den vill heller inte låta sig döpas om till .GPX. Nån som har tips? Det skulle vara kul att ha den i GF305an
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 10:37Jag är fortfarande lite risig. Lite snuva och lite slem i halsen. Men blir det inte värre till i morgon så kör jag på. I övrigt känns kroppen totalt på g 🙂 Vill vill vill verkligen vara med. (L)
Jag är fortfarande lite risig. Lite snuva och lite slem i halsen. Men blir det inte värre till i morgon så kör jag på. I övrigt känns kroppen totalt på g 🙂 Vill vill vill verkligen vara med. (L)