Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Barnvakt är fixad, så det blir långlöp för min del också. Jag är van att springa men inte ultra, vad tar jag med mig? Jag har letat i äldre diskussioner men hittar inte vad folk stoppar i sina ryggor. Ett ombyte såg jag att man bör ha med sig, busskort, n

Mobilen, nån extra reflex, ett munspel, sen är du klar!

Patrik: Gå in och titta på Peters sida, där finns massor av bra tips!

http://www.teamfakta.se

Jag är nyss hemkommen från Runners store - köpte varma strumpor, energi, en tröja och "gumpvärmare" typ mamelucker + reflexer på Apoteket.

Träffade Sebastian som ock

Sebastian, jag brukar ladda upp gpx-filer på mapmyrun (gpx-filer som är xml funkar lika bra, finns som val). Sedan kan jag i sin tur spara den nya kartan som genereras i tcx, och ladda över till TC och Garmin.

Förresten, jag gör Mapmyrun-grejen nu och po

Hah! Kom också precis hem från min inköpsrunda på Löplabbet/RS. Köpte bara några gel, energibars och en buff.

Här är en Mapmyrunkarta som går att ladda ner i de flesta format, inkl tcx. Antagligen måste man regga sig som användare för att få göra det, men det är gratis.

http://www.mapmyrun.com/route/se/Stockholm/158891565838

Förlåt om jag snor tråden nu... men ni som redan har löst alla problem som går att lösa fram och tillbaka med karthantering för 305:an, har ni några bra trådar att rekommendera, eller länkar till mer information?

Just nu står det bara förkylning, löparknä och lätt stukad vänster fotled på skadelistan. Dessutom 3 extra kilon att släpa runt på efter helgens julbord. Det kunde varit värre så vi ses 8:30 i morgon.

Vad gäller klädsel kör jag med flerlagersmetoden: Nik

Swedbank har spärrat mitt visakort. Jag som skulle till Runners idag och hoppa en rygga. Ny får det bli en bolaget bärkasse istället. Haha. Ses imorgon!

Härligt, nu har jag fått en massa tips från lite olika håll, så nu ska jag nog klara morgondagen. Men jag måste nog smita ner i tvättstugan i natt och tvätta upp ett extra ställ. Vi ses i morn.