Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Som nybörjare på långlöpning är det så perfekt när utflykterna drar genom norrförorterna. Det är perfekt att hoppa av på nåt lämpligt ställe då. Kollar som bäst in en bra busshållplats på nåt lagomt långt avstånd på söndag. 🙂

Micke: någon övernattning behövs knappast för 80 km. Det var när vi promenerade som det tog sådan tid.

Håller tummarna att vi slippr snö den 28e. Idag var det till och med så varmt på kvällen att en uppsättning R90 räckte bra.

Uppsala - Stockholm är jag definitivt med på! Jösses va roligt!!! Vi ses på söndag BTW, hoppas alla får en underbar jul!

Liten påminnelse bara. Om jag känner Lembke rätt så går starten faktiskt 08.30 och inte en minut senare. Typ, 08.32 är Slussen tömd på löpare.
Så för er som kommer lite senare, ingen panik, fortsätt bara med tuben till Stadion, Universitetet eller Mörby C

Det lär ta några minuter för hela horden att komma bort från Slussen.... 😀

Jag var ute och provsprang långsamt i mina tänkta kläder idag. Funkade bra förutom att jag blev kall om min "akter" och om händerna. Måste nog försöka hitta några rejäla värmande

Pssscht, såna dyrsaker! Köp stekfolie och stoppa i brallan.

Folie i brallan????? (#)

Skulle inte det funka?
BILD:http://www.surplusandadventure.com/images/product/main/emergency_blanket.jpg

Det skulle det säkert, men vet i sjutton om det är så bekvämt..... 😀

Löparvänner, jag behöver goda råd från er!
Ert ord är min lag..

Vad göra? Har fortfarande ont i halsen. Vaknar av det på nätterna och har rejält ont på morgonen; men sedan så försvinner det på dagen. Har varit ute och testjoggat men känner att kroppen sa