Quote from Lena Bjerlöw on 21 December 2008, 23:11Jag kommer tyvärr inte på långpasset. Är i Gbg då för att hälsa på familjen. Men ha så skoj ni som springer, och ha KUL! Sen att man slår personliga rekord i sträcka är bara en bonus! 🙂
Jag kommer tyvärr inte på långpasset. Är i Gbg då för att hälsa på familjen. Men ha så skoj ni som springer, och ha KUL! Sen att man slår personliga rekord i sträcka är bara en bonus! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 07:49Nej men Karin.... 🙁 Min vapendragare när orken tryter!
Ha så trevligt i Göteborg - jag kommer aldrig glömma vår strapats "Tre vikar" och saluterandet vid passerade distanser! 😀
Nej men Karin.... 🙁 Min vapendragare när orken tryter!
Ha så trevligt i Göteborg - jag kommer aldrig glömma vår strapats "Tre vikar" och saluterandet vid passerade distanser! 😀
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 09:59Trist Karin 🙁
Men det kommer som sagt fler tillfällen (t+)
Trist Karin 🙁
Men det kommer som sagt fler tillfällen (t+)
Quote from Lena Bjerlöw on 22 December 2008, 10:54Ja vi får ses på nästa tillfälle! 🙂 Kör hårt nu på söndag = spring lugnt och långt! (t+)
Ja vi får ses på nästa tillfälle! 🙂 Kör hårt nu på söndag = spring lugnt och långt! (t+)
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 13:46Det kommer mer upptåg i vår och sommar.
Springa Uppsala C-Märsta C-Stockholm C, det är ca 80 Km och Märsta ligger ca i mitten. Kan vara kul. Har gått den vägen 2006.
http://www.teamfakta.se/?TitelID=155
Det kommer mer upptåg i vår och sommar.
Springa Uppsala C-Märsta C-Stockholm C, det är ca 80 Km och Märsta ligger ca i mitten. Kan vara kul. Har gått den vägen 2006.
http://www.teamfakta.se/?TitelID=155
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 20:40Oj, vad kul! När är den turen inplanerad till?
Även den går förbi mig i Sollentuna 🙂
Oj, vad kul! När är den turen inplanerad till?
Även den går förbi mig i Sollentuna 🙂
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 20:44>Även den går förbi mig i Sollentuna
Den går inte alls förbi dej eftersom du ska springa med oss andra 🙂
>Även den går förbi mig i Sollentuna
Den går inte alls förbi dej eftersom du ska springa med oss andra 🙂
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 20:52Du har så rätt, så rätt Peter! (t+)
Men då kan vi ju planera in proviantstopp hos mig. Hemmagjorda energikakor kanske?? 😀
Misstänker att turen faktiskt går precis utanför mig i Norrviken om tanken är att följa bra löparspår/cykelvägar längs motorvägen.
P
Du har så rätt, så rätt Peter! (t+)
Men då kan vi ju planera in proviantstopp hos mig. Hemmagjorda energikakor kanske?? 😀
Misstänker att turen faktiskt går precis utanför mig i Norrviken om tanken är att följa bra löparspår/cykelvägar längs motorvägen.
P
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 22:0380 km!, oj oj oj, det blir bara värre o värre.
Det här tänkte jag tacka nej till direkt men så såg jag att det ingår en övernattning nånstans på mitten. Då känns det lite mänskligare. Å andra sidan är ju våren full av tävlingar så vi får väl se....
80 km!, oj oj oj, det blir bara värre o värre.
Det här tänkte jag tacka nej till direkt men så såg jag att det ingår en övernattning nånstans på mitten. Då känns det lite mänskligare. Å andra sidan är ju våren full av tävlingar så vi får väl se....
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 22:06Hemmagjorda energikakor? Det är inte dina vanliga med smält ister, grus och potatisblast? 😉
Hemmagjorda energikakor? Det är inte dina vanliga med smält ister, grus och potatisblast? 😉