Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 20:03Klart du får. Det är bara att dyka upp.
Jag sätter upp dig som intresserad. 🙂
Klart du får. Det är bara att dyka upp.
Jag sätter upp dig som intresserad. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 20:22Snart är vi väl 50 st. Då kanske McDonalds kommer in som sponsor (H)
Snart är vi väl 50 st. Då kanske McDonalds kommer in som sponsor (H)
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 21:09Om dom inte fattat hur 50 långlöpare stinker så kan det nog gå vägen
Om dom inte fattat hur 50 långlöpare stinker så kan det nog gå vägen
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 21:11Tur att det är en söndagsmorgon vi ska ge oss av ut ur stan - annars hade det nog blivit trafikstockning. Det kommer att bli en låååååång radda löpare. 😀
Tur att det är en söndagsmorgon vi ska ge oss av ut ur stan - annars hade det nog blivit trafikstockning. Det kommer att bli en låååååång radda löpare. 😀
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 10:05Vem tipsar pressen? Med tanke på hur små saker de smäller upp på löpet så borde detta få en egen bilaga!
Vem tipsar pressen? Med tanke på hur små saker de smäller upp på löpet så borde detta få en egen bilaga!
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 10:07jag tänker hänga med en bit iallafall, får se hur långt jag orkar.
jag tänker hänga med en bit iallafall, får se hur långt jag orkar.
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 10:54Sebastian: Tomten har fixat det. 😀
Sebastian: Tomten har fixat det. 😀
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 17:09Jag är såååå avundsjuk på alla som skall springa, OS-maran var grymt rolig! Befinner mig tyvärr 50 mil bort i mellandagarna och det är för dyrt att boka om biljetterna (och nej, jag tänker inte springa till Stockholm från Halmstad 😉 ). Hoppas att ni får
Jag är såååå avundsjuk på alla som skall springa, OS-maran var grymt rolig! Befinner mig tyvärr 50 mil bort i mellandagarna och det är för dyrt att boka om biljetterna (och nej, jag tänker inte springa till Stockholm från Halmstad 😉 ). Hoppas att ni får
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 17:25OS-maran var kul, eller hur. Jag dristar mej att länka till Teamfaktas bild från i somras där en massa glada Fun-bitar står redo att dra iväg.
http://www.teamfakta.se/content.asp?TitelID=138&BildID=4797
OS-maran var kul, eller hur. Jag dristar mej att länka till Teamfaktas bild från i somras där en massa glada Fun-bitar står redo att dra iväg.
http://www.teamfakta.se/content.asp?TitelID=138&BildID=4797
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 18:47Attans, kommer inte att kunna springa med er. Resten av familjen ska åka från sthlm den dagen så jag kommer att sitta i en bil och tänka på er som får ha roligt och springa.. Livet är orättvist ibland!
Attans, kommer inte att kunna springa med er. Resten av familjen ska åka från sthlm den dagen så jag kommer att sitta i en bil och tänka på er som får ha roligt och springa.. Livet är orättvist ibland!