Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu är man Pepp! 3mil är skamgränsen för vad jag hade tänkt haka med på. Allt över det är bara bonus och givetvis åker SLkortet med så man kan lämna in handduken efter banan..

jobbar stenhårt på att sälja in det här till en arbetskompis som precis anmält sig till maran. Han läste med skräckblandad förtjusning beskrivningen och tittade på kartan; "är det verkligen folk som springer h e l a vägen" var hans kommentar 😀

försöker

vi är nog fler som ser lite ängsliga ut, så han är i gott sällskap!
bjuder du på pizzan?
ler

Om någon känner för en hamburgare på McDonalds efter träningen så finns det en bra Gyllene Måsen direkt vid Slussen. 🙂

Klart vi vill!
Men dit hänger inte jag med.
Men man kanske kan ta sig dit ändå,
när man är duschad och fräsch?
Ler

Prinsessan,
springer han mer än halva sträckan så bjuder jag på honom på pizza och en kall pilsner, tyvärr har jag begett mig till södern för att fira julen så jag kan inte vara med er så priset får han nån annan dag... eller om man skulle ringa nån som l

äsch, håkan.
det är ju jag som ville bli bjuden på pizza, skratt.
jag får nöja mig med en burgare med de andra

fniss, fattar jag väl men det stod i VeckoRevyn att man ska vara lite spännande, farlig och svårfångad sådär ... sen vet jag inte om just bjuda på pizza är det farligaste i världen. Kanske dags att inse att jag och Stig H. Olsson är lika farliga 😀

tyvär

Tyvärr sätter mitt löparknä P för mina ambitioner att vara med. Jag satsar på att bli bra i knäet och sedan öka distansen med 10% per vecka med 10% minskning var fjärde vecka. Då kan jag förhoppningsvis hålla mig skadefri och ändå delta i Stockholm Marath

Håkan: klart vi kan!

hoppas ditt knä blir bättre tills dess, så du springer om mig, Magnus!