Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 23:46Jag hoppas så att jag känner mig tillräckligt bra för åtminstone 2-3 mil. Sprang 1.9 i onsdags med godkänt resultat.:-) OS-maran var första gången i grupp en längre sträcka men förhoppningsvis inte sista.
Jag hoppas så att jag känner mig tillräckligt bra för åtminstone 2-3 mil. Sprang 1.9 i onsdags med godkänt resultat.:-) OS-maran var första gången i grupp en längre sträcka men förhoppningsvis inte sista.
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 12:40Sjuk 🙁
Ingen TSM-träning imorrn.
Men tills om en vecka MÅSTE jag vara feberfri, frisk & kry ..och STARK!
Sjuk 🙁
Ingen TSM-träning imorrn.
Men tills om en vecka MÅSTE jag vara feberfri, frisk & kry ..och STARK!
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 18:42Otur Frida, men det är bättre om du är frisk o stark den 28:e. Jag kämpar på med Tsm i morgon och vilar sen en vecka. 🙂
Otur Frida, men det är bättre om du är frisk o stark den 28:e. Jag kämpar på med Tsm i morgon och vilar sen en vecka. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 13:21Osäker på start
Jag har tränat allt för lite och vet inte om jag törs starta.? Det gick ju bra sist så kanske ändå?
Osäker på start
Jag har tränat allt för lite och vet inte om jag törs starta.? Det gick ju bra sist så kanske ändå?
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 13:28Jag passar på att bli förkyld nu tänkte jag så är jag frisk igen tills den 28e. Perfa. *nyser*
Jag passar på att bli förkyld nu tänkte jag så är jag frisk igen tills den 28e. Perfa. *nyser*
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 13:37Sonik, klart du hänger på, du har ju så nära till starten också. Dina gamla sega ben kommer ta dej många sköna mil på söndag, inga problem.
Och Linda, strategiskt rätt där, löpvila fram tills söndag. Bra tänkt.
Sonik, klart du hänger på, du har ju så nära till starten också. Dina gamla sega ben kommer ta dej många sköna mil på söndag, inga problem.
Och Linda, strategiskt rätt där, löpvila fram tills söndag. Bra tänkt.
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 14:48Som kommentar på Peters inlagda bild från Teamfakta OS.
Den som står som vet ej, är inte reggad på Funbeat, men heter Micke och är en av mina små söta telningar.Jag kämpar på med min hosta, var inte med på TSM idag 🙁
men tänker dra på mig skorna på ju
Som kommentar på Peters inlagda bild från Teamfakta OS.
Den som står som vet ej, är inte reggad på Funbeat, men heter Micke och är en av mina små söta telningar.
Jag kämpar på med min hosta, var inte med på TSM idag 🙁
men tänker dra på mig skorna på ju
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 15:19Dra på dej skorna du Pia, men spring inte om du inte är frisk. Det är inte värt det.
(Med vänlig hälsning, Master of the Obvious)
Dra på dej skorna du Pia, men spring inte om du inte är frisk. Det är inte värt det.
(Med vänlig hälsning, Master of the Obvious)
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 15:26Skrattar hest åt Peter.
Nä, jag är inte helt dum i huvudet.
Ska testa, och kör om det funkar.
Svårt att andas har jag ju hela vintern;)
Skrattar hest åt Peter.
Nä, jag är inte helt dum i huvudet.
Ska testa, och kör om det funkar.
Svårt att andas har jag ju hela vintern;)
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 17:38Sonik: Klart du ska hänga på! Vi är nog flera som inte planerar att hänga med hela sträckan så vill du bryta är du med all sannolikhet långt ifrån ensam. Jag skulle bli riktigt förvånad om jag springer hela sträckan. SL-kort i fickan. 🙂
Sonik: Klart du ska hänga på! Vi är nog flera som inte planerar att hänga med hela sträckan så vill du bryta är du med all sannolikhet långt ifrån ensam. Jag skulle bli riktigt förvånad om jag springer hela sträckan. SL-kort i fickan. 🙂