Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykel"Skräp-racer"
You need to log in to create posts and topics.

En av våra mest välmeriterade cyklister...
http://www.sitodelciclismo.net/coureurfichestats.php?coureurid=2201

Ah, ok. Jag är bara en glad amatör så jag har inte koll på de riktiga cyklisterna.

Önskar honom all välgång med sin cykelfynd sida. Tycker däremot hans kompisar kan lägga ner reklampostningarna på forumen.

Det hade varit snyggare gjort om han hade skrivit ett rent reklaminlägg istället för att försöka dölja det i nått förslag som medmänniska. Reklam e ju inte så tokigt, kan ju t.o.m vara så att sidan kunde ha varit väldigt bra och då hade iaf jag tyckt att

Pierre, då antar jag att du inte har några problem med att betala för att använda FB?

Nej det skulle jag med lätthet göra.

EDIT: Ursäkta om jag är korkad men vad har en eventuell betalning av FB med reklam att göra?

Reklambanners som "någon" betalar för ger pengar till driften av Funbeat. Gratis reklam i forumena generar inga pengar ==> ingen drift ==> inget FB.

Alternativet är att vi medlemmar börjar betala för driften.

Jo det är iofs sant, men gemeneman gör ju reklam på detta forum, säger jag att jag har köpt någonting som är kanonbra på biltema t.ex. så är ju det reklam. Att ha en banner som hela tiden ligger synlig för användaren måste ju ha ett väldigt mycket större

Viss skillnad att göra reklam för något som "man" har egna ekonomiska intressen i.

Där håller jag helt med dig David. Sen tror jag iofs inte att annonsörerna drar sig ur FB p.g.a. någon sådan reklam i forumet, men men det är fult ändå.

Vadå drar sig ur? Vill någon göra reklam så betala Olle.