Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 16:19Google annonserna som ligger till höger är iofs gjorda så att FB får betalt per klick, så ingen utav de företagen lär ju dra sig ur för att det görs reklam i forumet isf måste dom ju dra sig ur hela google annonserandet och isf försvinna från alla sidor s
Google annonserna som ligger till höger är iofs gjorda så att FB får betalt per klick, så ingen utav de företagen lär ju dra sig ur för att det görs reklam i forumet isf måste dom ju dra sig ur hela google annonserandet och isf försvinna från alla sidor s
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 16:24David:
Med dra sig ur menar jag att någon utav företagen som gör reklam på FB skulle plocka bort sin annons bara för att det görs gratis reklam i forumet. Jag tolkade det som att det va de man va rädd för skulle hända och att resultatet av det skulle inn
David:
Med dra sig ur menar jag att någon utav företagen som gör reklam på FB skulle plocka bort sin annons bara för att det görs gratis reklam i forumet. Jag tolkade det som att det va de man va rädd för skulle hända och att resultatet av det skulle inn
Quote from ellen olsson on 20 March 2009, 16:29Googleannonserna till höger fungerar annorlunda. Du behöver inte klicka på dem för att FB ska få betalt.
Googleannonserna till höger fungerar annorlunda. Du behöver inte klicka på dem för att FB ska få betalt.
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 16:32Vad spännande Fredrik... Berätta hur det fungerar då?
Vad spännande Fredrik... Berätta hur det fungerar då?
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 16:32Du har nog missförstått.
Att göra smygreklam för företag som "man" har egna ekonomiska intressen i är ointressant för mig som forumanvändare och samtidigt så borde Olle få in pengarna i reklamintäkter.
Den enda som har frikort i Cykeltrådarna är HåkanC ef
Du har nog missförstått.
Att göra smygreklam för företag som "man" har egna ekonomiska intressen i är ointressant för mig som forumanvändare och samtidigt så borde Olle få in pengarna i reklamintäkter.
Den enda som har frikort i Cykeltrådarna är HåkanC ef
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 16:35David:
Ok... Då håller jag HELT med dig i ärendet 😉
David:
Ok... Då håller jag HELT med dig i ärendet 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 16:41Men jag håller fast vid att jag LÄTT skulle kunna betala för denna sida. 59000 användare, tänk om vi satte in 100kr var till Olle, man kan göra underverk på en sån här sida för 6miljoner kronor 🙂
Men jag håller fast vid att jag LÄTT skulle kunna betala för denna sida. 59000 användare, tänk om vi satte in 100kr var till Olle, man kan göra underverk på en sån här sida för 6miljoner kronor 🙂
Quote from j sollerman on 20 March 2009, 18:11Undra hur många av dom 60tusen som är aktiva?
Undra hur många av dom 60tusen som är aktiva?
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 18:12Drygt trettio är väll företagskunder?
Drygt trettio är väll företagskunder?
Quote from j sollerman on 20 March 2009, 18:14va?
va?