Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 21:18Hur tolkade jag det och hur menade du?
Hur tolkade jag det och hur menade du?
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 21:22Varför inte bara erkänna att du denna gång slängde ur dig en kommentar som visade sig vara fel?
Varför inte bara erkänna att du denna gång slängde ur dig en kommentar som visade sig vara fel?
Quote from ellen olsson on 20 March 2009, 21:22Bl.a. din tolkning av "bud".
Du kan ju läsa patentet så länge.
http://appft1.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO2&Sect2=HITOFF&p=1&u=%2Fnetahtml%2FPTO%2Fsearch-bool.html&r=1&f=G&l=50&co1=AND&d=PG01&s1=20040059708&OS=20040059708&RS=20040059708
Bl.a. din tolkning av "bud".
Du kan ju läsa patentet så länge.
http://appft1.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO2&Sect2=HITOFF&p=1&u=%2Fnetahtml%2FPTO%2Fsearch-bool.html&r=1&f=G&l=50&co1=AND&d=PG01&s1=20040059708&OS=20040059708&RS=20040059708
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 21:26Jag har inte tolkat ordet bud någonstans, det är rippat direkt från googles hemsida
Jag har inte tolkat ordet bud någonstans, det är rippat direkt från googles hemsida
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 21:33Vad skulle det hjälpa att läsa patentet?
Vad skulle det hjälpa att läsa patentet?
Quote from ellen olsson on 20 March 2009, 21:34http://en.wikipedia.org/wiki/AdSense#How_AdSense_works
Quote from ellen olsson on 20 March 2009, 21:36> Vad skulle det hjälpa att läsa patentet?
Det är troligtvis den bästa fullständigt korrekta beskrivningen av tekniken som du kan hitta om du inte jobbar med Adsense på Goggle.
> Vad skulle det hjälpa att läsa patentet?
Det är troligtvis den bästa fullständigt korrekta beskrivningen av tekniken som du kan hitta om du inte jobbar med Adsense på Goggle.
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 22:06Jag vet inte om det är jag som är korkad eller står det inte här att man får betalt per klick?
"AdSense is an advertisement application run by Google. Website owners can enroll in this program to enable text, image, and more recently, video advertisement
Jag vet inte om det är jag som är korkad eller står det inte här att man får betalt per klick?
"AdSense is an advertisement application run by Google. Website owners can enroll in this program to enable text, image, and more recently, video advertisement
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 22:12Eller är det annonsören som tjänar pengar per klick.... e det jag som tänker fel??
EDIT: Nej det står klart och tydligt "Du får betalt så fort en besökare på din webbplats klickar på en AdSense-annons." så visst får man betalt när någon klickar på annons
Eller är det annonsören som tjänar pengar per klick.... e det jag som tänker fel??
EDIT: Nej det står klart och tydligt "Du får betalt så fort en besökare på din webbplats klickar på en AdSense-annons." så visst får man betalt när någon klickar på annons
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 22:481. Jag har själv google annonser och får betalt per besökare på sidan, mer om någon av dom klickar på annonsen.
2. Jag säljer cyklar men försöker att inte pusha för dom här, försöker skriva/svara mer generellt.
Förstår du nu skillnaden?
1. Jag har själv google annonser och får betalt per besökare på sidan, mer om någon av dom klickar på annonsen.
2. Jag säljer cyklar men försöker att inte pusha för dom här, försöker skriva/svara mer generellt.
Förstår du nu skillnaden?