Quote from Jonny Persson on 26 October 2010, 15:21Jag ska erkänna att jag har köpt en massa skor på nätet utan att ha provat dem. Ytterst få gånger det har blivit lite fel. Provar jag i butik så köper jag i butik.
Jag ska erkänna att jag har köpt en massa skor på nätet utan att ha provat dem. Ytterst få gånger det har blivit lite fel. Provar jag i butik så köper jag i butik.
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 15:29Det förvånar mig att folk blir upprörda över att vi beställer skor över nätet. Lever vi inte i en fri kapitalism och är inte logiken att handlarna får lov att sänka priset istället? Hur tror ni det går om vi som lydiga får flockas i affärerna och bara acc
Det förvånar mig att folk blir upprörda över att vi beställer skor över nätet. Lever vi inte i en fri kapitalism och är inte logiken att handlarna får lov att sänka priset istället? Hur tror ni det går om vi som lydiga får flockas i affärerna och bara acc
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 15:30Jag skrev en kommentar på det här med att gå in och prova i butik och sedan handla postorder i en annan tråd. Det var för några månader sedan och ur mitt perspektiv som fd butikssäljare. Så här ungefär:
Skäms inte för att gå in i en butik för att prova ä
Jag skrev en kommentar på det här med att gå in och prova i butik och sedan handla postorder i en annan tråd. Det var för några månader sedan och ur mitt perspektiv som fd butikssäljare. Så här ungefär:
Skäms inte för att gå in i en butik för att prova ä
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 15:53Några lokala försäljare med utbud av lättviktsskor finns inte här så jag tackar Paul för länken som jag tänker utnyttja efter att ha provat ut skor på löplabbet i Stockholm i samband med torsdagens jobbresa...
Och inte f-n tänker jag ha dåligt samvete he
Några lokala försäljare med utbud av lättviktsskor finns inte här så jag tackar Paul för länken som jag tänker utnyttja efter att ha provat ut skor på löplabbet i Stockholm i samband med torsdagens jobbresa...
Och inte f-n tänker jag ha dåligt samvete he
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 16:09Mikael har bra poänger.
Jag gick in på Runners Store för ett tag sedan och provade lite skor. Köpte inget utan tänkte fixa det via nätet (vilket jag inte gjort).
Bemötandet var så bra (det är det alltid i Kristianstad) så jag köpte tights och ryggsäck d
Mikael har bra poänger.
Jag gick in på Runners Store för ett tag sedan och provade lite skor. Köpte inget utan tänkte fixa det via nätet (vilket jag inte gjort).
Bemötandet var så bra (det är det alltid i Kristianstad) så jag köpte tights och ryggsäck d
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 20:28Tack Tomas,
roligt att det kunde vara till nytta för någon i alla fall.
Jag tycker de har supergrejjer till superpriser, men de kan sälja slut ibland.. de gånger det har hänt har jag fått mejl från en säljare där som frågat om jag kan tänka mig annan fä
Tack Tomas,
roligt att det kunde vara till nytta för någon i alla fall.
Jag tycker de har supergrejjer till superpriser, men de kan sälja slut ibland.. de gånger det har hänt har jag fått mejl från en säljare där som frågat om jag kan tänka mig annan fä
Quote from Lars Mörrby on 26 October 2010, 20:46Jag tar gärna emot tips på nya bra siter - jag bara påpekade att jag inte
själv kan med att gå och prova ut något i butiken först och sedan beställa på nätet.Att däremot tex beställa billiga löparstrumpor på nätet är helt ok.
Jag tar gärna emot tips på nya bra siter - jag bara påpekade att jag inte
själv kan med att gå och prova ut något i butiken först och sedan beställa på nätet.
Att däremot tex beställa billiga löparstrumpor på nätet är helt ok.
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 08:42addnature.se rules! De är som man tycker att näthandel ska vara. De tjafsar och krånglar inte när man inte är nöjd. Den inställningen har nog kostat mig många tusenlappar. 🙂
addnature.se rules! De är som man tycker att näthandel ska vara. De tjafsar och krånglar inte när man inte är nöjd. Den inställningen har nog kostat mig många tusenlappar. 🙂