Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 14:54Tack så jättemycket för alla svar!
@ Christer och Magnus: Som tur är händer det inte mig, har aldrig i hela mitt liv varit hungrig när jag vaknar så att jag skulle vakna av hunger är väldigt otroligt 🙂
Tack så jättemycket för alla svar!
@ Christer och Magnus: Som tur är händer det inte mig, har aldrig i hela mitt liv varit hungrig när jag vaknar så att jag skulle vakna av hunger är väldigt otroligt 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 16:28Jag brukar träna på kvällarna och var tidigare vrålhungrig efter ett pass och kunde vräka i mig både 2 o 3 rejäla portioner strax före läggdags. Men efter nyår inledde jag en viktreduceringsplan som sa no-no till mat efter kl 18:00. Mycket svår att följa
Jag brukar träna på kvällarna och var tidigare vrålhungrig efter ett pass och kunde vräka i mig både 2 o 3 rejäla portioner strax före läggdags. Men efter nyår inledde jag en viktreduceringsplan som sa no-no till mat efter kl 18:00. Mycket svår att följa
Quote from Catharina Brattlin on 17 April 2012, 22:14Jag dricker bara ett glas O´Boy efter kvällsträning, oavsett vad eller hårt jag har tränat. Jag litar helt och fullt på att den maten jag har petat i mig under dagen lägger sig fint i depåerna under natten sen.
Vaknat av hunger har jag aldrig gjort. Det
Jag dricker bara ett glas O´Boy efter kvällsträning, oavsett vad eller hårt jag har tränat. Jag litar helt och fullt på att den maten jag har petat i mig under dagen lägger sig fint i depåerna under natten sen.
Vaknat av hunger har jag aldrig gjort. Det
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 22:42Vaknar varje morgon jättehungrig. Måste ibland gå förbi köket och ta ett kex eller nåt innan jag duschar. Det oavsett om jag tränat eller ätit kvällen innan.
Bor vi på hotell så har jag alltid ett äpple som jag kan äta direkt innan vi är klara för att gå
Vaknar varje morgon jättehungrig. Måste ibland gå förbi köket och ta ett kex eller nåt innan jag duschar. Det oavsett om jag tränat eller ätit kvällen innan.
Bor vi på hotell så har jag alltid ett äpple som jag kan äta direkt innan vi är klara för att gå
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 12:57Själv är jag så abnorm att jag tycker det är skönt att lägga mig hungrig. Då vet jag att jag inte ätit för mycket.
Sen tycker jag om att frysa lagom mycket också. Jag mår nog bäst när jag får lida lite grann helt enkelt.
Själv är jag så abnorm att jag tycker det är skönt att lägga mig hungrig. Då vet jag att jag inte ätit för mycket.
Sen tycker jag om att frysa lagom mycket också. Jag mår nog bäst när jag får lida lite grann helt enkelt.
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 13:13Peter, därför du spring maraton oxå? 😉
Peter, därför du spring maraton oxå? 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 13:33Jo, fast det var mest kul!
Jo, fast det var mest kul!