Quote from Fredrik Olsson on 7 March 2007, 23:58Hittade inte riktigt det jag sökte, men har nu införskaffat ett par Nike "dri fit" tights midjebyxor. Nu är det bara att invänta våren för en lång och intensiv test. 🙂
Hittade inte riktigt det jag sökte, men har nu införskaffat ett par Nike "dri fit" tights midjebyxor. Nu är det bara att invänta våren för en lång och intensiv test. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2007, 10:56Går lika bra med löpartights över cykelbyxorna, finns både för sommar vinterbruk. Sjäv har jag ett par Craft flossade med kort midja och windstopper fram för vinterbruk och ett par Nike (oflossade) för sommarbruk. har hållit i två säsonger nu utan problem
Går lika bra med löpartights över cykelbyxorna, finns både för sommar vinterbruk. Sjäv har jag ett par Craft flossade med kort midja och windstopper fram för vinterbruk och ett par Nike (oflossade) för sommarbruk. har hållit i två säsonger nu utan problem
Quote from Fredrik Olsson on 23 March 2007, 11:23Hej Håkan!
De Nike "dri fit" tights midjebyxor som jag köpte är nog mer tänkt som löpartights, men de fungerar alldeles utmärkt till cykling. 😀
Har kört 2 st 5-milarundor med dem i runt +5 grader.
Hej Håkan!
De Nike "dri fit" tights midjebyxor som jag köpte är nog mer tänkt som löpartights, men de fungerar alldeles utmärkt till cykling. 😀
Har kört 2 st 5-milarundor med dem i runt +5 grader.
Quote from Funbeat user on 23 March 2007, 12:48Verkar bra. Låter som "Case Closed!
Verkar bra. Låter som "Case Closed!
Quote from ellen olsson on 23 March 2007, 19:20> De Nike "dri fit" tights midjebyxor som jag köpte är nog mer tänkt som löpartights, men de fungerar alldeles utmärkt till cykling.
Såvitt jag förstår så har du tänkt köra Vätternrundan. Innan dess bör du definitivt "uppgradera" till riktiga cykelbyxo
> De Nike "dri fit" tights midjebyxor som jag köpte är nog mer tänkt som löpartights, men de fungerar alldeles utmärkt till cykling.
Såvitt jag förstår så har du tänkt köra Vätternrundan. Innan dess bör du definitivt "uppgradera" till riktiga cykelbyxo
Quote from Fredrik Olsson on 23 March 2007, 19:44Tack för omtanken Fredrik! 😀
"Riktiga" cykelbyxor har jag redan ett antal, men dessa är lite för kalla när temperaturen ligger runt 5-15 grader. Dessa Nikebrallor har jag bara som överdragsbyxor till de vanliga cykelbyxorna jag har.
Tack för omtanken Fredrik! 😀
"Riktiga" cykelbyxor har jag redan ett antal, men dessa är lite för kalla när temperaturen ligger runt 5-15 grader. Dessa Nikebrallor har jag bara som överdragsbyxor till de vanliga cykelbyxorna jag har.