Quote from Guest on 19 April 2010, 23:30Hej!
Jag är en glad motionär som brukar träna ett par gånger i veckan men ibland tappar jag motivationen. Jag skulle önska att det fanns en ”anläggning” som hade följande:
Ett flertal (många) välskötta och välutmärkta motionspår för både löpning och cykli
Hej!
Jag är en glad motionär som brukar träna ett par gånger i veckan men ibland tappar jag motivationen. Jag skulle önska att det fanns en ”anläggning” som hade följande:
Ett flertal (många) välskötta och välutmärkta motionspår för både löpning och cykli
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 23:40Puls & träning har nyckellås och har öppettider mellan 05.00-23.00, men är bara ett vanlit gym
Puls & träning har nyckellås och har öppettider mellan 05.00-23.00, men är bara ett vanlit gym
Quote from Olof Robertson on 20 April 2010, 11:20Vet att jag har sett reklam på tv i något program om något exklusivt gym i Stockholm som låg högt upp i ett vanligt hus tror jag. De hade i alla fall personliga skåp där så man hade kvar sina saker, man fick låna handduk där etc. Vet dock inte vad det het
Vet att jag har sett reklam på tv i något program om något exklusivt gym i Stockholm som låg högt upp i ett vanligt hus tror jag. De hade i alla fall personliga skåp där så man hade kvar sina saker, man fick låna handduk där etc. Vet dock inte vad det het
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 12:40Det finns två saker jag inte vill låna, det är skor (för de träningsformer som kräver skor) och det är hårvårdsprodukter. Jag skulle gladeligen betala för att få ha ett liiiitet skåp som rymmer mina skor och en flaska schampo och en flaska balsam.
Dessut
Det finns två saker jag inte vill låna, det är skor (för de träningsformer som kräver skor) och det är hårvårdsprodukter. Jag skulle gladeligen betala för att få ha ett liiiitet skåp som rymmer mina skor och en flaska schampo och en flaska balsam.
Dessut
Quote from Camilla Höög on 20 April 2010, 12:47Det låter nästan som på jobbet: Stort personligt skåp, bastu, flera fina löp- och trailspår som också är fina att köra MTB på, klättervägg, gym, café, restaurang (tyvärr inga automater utan det är bemannat :-)).
Eftersom det är på jobbet så går det att ta
Det låter nästan som på jobbet: Stort personligt skåp, bastu, flera fina löp- och trailspår som också är fina att köra MTB på, klättervägg, gym, café, restaurang (tyvärr inga automater utan det är bemannat :-)).
Eftersom det är på jobbet så går det att ta
Quote from Elias Engqvist on 20 April 2010, 14:13Jobbar du på samma ställe som jag?
Jobbar du på samma ställe som jag?
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 22:12Jag skall försöka förtydliga mig, jag vill springa/träna och ha mina träningskläder/utrustning på plats. Både för att det skulle vara bekvämt och av utrymmesskäl. Jag vill ha tillgång till en relaxavdelning och tillgång till bra motionsspår. Istället för
Jag skall försöka förtydliga mig, jag vill springa/träna och ha mina träningskläder/utrustning på plats. Både för att det skulle vara bekvämt och av utrymmesskäl. Jag vill ha tillgång till en relaxavdelning och tillgång till bra motionsspår. Istället för
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 22:18Jag skulle inte vilja betala för det där faktiskt. Jag springer helst gratis ute i skogen. 🙂
Jag skulle inte vilja betala för det där faktiskt. Jag springer helst gratis ute i skogen. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 16:09Tror problemet skulle vara förvaringen av utrustningen.
1. Låt oss säga att anläggningen lyckas få 2500 medlemmar, var fasen skulle alla skåp ställas? Skulle behövas en mindre lagerlokal 🙂
2. Lukten som skulle vara i omklädningsrummet skulle vara av d
Tror problemet skulle vara förvaringen av utrustningen.
1. Låt oss säga att anläggningen lyckas få 2500 medlemmar, var fasen skulle alla skåp ställas? Skulle behövas en mindre lagerlokal 🙂
2. Lukten som skulle vara i omklädningsrummet skulle vara av d
Quote from Elias Engqvist on 21 April 2010, 16:20Ungefär så ser det ut på GIH 🙂 Ingenting är omöjligt!
Ungefär så ser det ut på GIH 🙂 Ingenting är omöjligt!