Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 20:44På "det där gymmet" som Jenny ref. till, så har man skoskåp, allt det andra är självklart "färskvara". Dvs man tränar, slänger träningskläder + handduk i tvättkorgen. Nästa gång hämtar man rentvättade kläder & handduk. Om man vill alltså, billigaste korte
På "det där gymmet" som Jenny ref. till, så har man skoskåp, allt det andra är självklart "färskvara". Dvs man tränar, slänger träningskläder + handduk i tvättkorgen. Nästa gång hämtar man rentvättade kläder & handduk. Om man vill alltså, billigaste korte
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 11:30Som sagt kläder kan jag fixa med själv. Ett litet skåp som rymmer ett par skor behöver inte vara så stort, coh alla vill troligen inte ha det.
F ö är det ngn mer än jag som minns skoljympan där gympapåsarna hängde en halv termin åt gången minst, _sedan_ å
Som sagt kläder kan jag fixa med själv. Ett litet skåp som rymmer ett par skor behöver inte vara så stort, coh alla vill troligen inte ha det.
F ö är det ngn mer än jag som minns skoljympan där gympapåsarna hängde en halv termin åt gången minst, _sedan_ å