Quote from Guest on 27 June 2011, 16:29Klippt och klistrat från Johan Mölleborns blogg:
"Efter den här rundan har jag helt ändrat uppfattning om Vätternrundan. Det är ju skitkul! Folk stog runt hela vägen och hejade. Cykling är verkligen stort i Sverige. SCF får nog ta sig en tänkare på hur m
Klippt och klistrat från Johan Mölleborns blogg:
"Efter den här rundan har jag helt ändrat uppfattning om Vätternrundan. Det är ju skitkul! Folk stog runt hela vägen och hejade. Cykling är verkligen stort i Sverige. SCF får nog ta sig en tänkare på hur m
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 16:39Vad tyckte de 62 som hamnade i ambulanser för vård?
Vad tyckte de 62 som hamnade i ambulanser för vård?
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 17:06En del av de 3.2 ‰ som hamnade i ambulans kommer säkert igen nästa år.
En del av de 3.2 ‰ som hamnade i ambulans kommer säkert igen nästa år.
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 17:08Ändå så är det 1/3 av de startande som inte gör det.
Ändå så är det 1/3 av de startande som inte gör det.
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 19:39Kära David, det finns många anledningar till varför många förstagångsåkare väljer att inte åka året efter igen, antagligen lika många anledningar som personer. Tiden, på ett eller annat vis, tror jag påverkar mycket.
Kära David, det finns många anledningar till varför många förstagångsåkare väljer att inte åka året efter igen, antagligen lika många anledningar som personer. Tiden, på ett eller annat vis, tror jag påverkar mycket.
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 19:44Jag tror att (o)säkerheten är den vanligaste.
Jag tror att (o)säkerheten är den vanligaste.
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 19:59Ja, det är säkert en faktor det med.
Ja, det är säkert en faktor det med.
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 20:12"Ändå så är det 1/3 av de startande som inte gör det."
Skulle vara intressant att veta hur många av dessa som gör ESK för första och sista gången..
"Ändå så är det 1/3 av de startande som inte gör det."
Skulle vara intressant att veta hur många av dessa som gör ESK för första och sista gången..
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 20:20Eftersom att det inte är så många som har gjort den så är de ganska få.
Eftersom att det inte är så många som har gjort den så är de ganska få.
Quote from Torbjörn Ohlsson on 27 June 2011, 21:26Har också en fundering som man borde göra en undersökning kring. Nämligen hur många som hade startat i VR om man tagit bort tidtagningen och resultatlistorna (alltså som vanliga motionslopp såsom Laholms sexdagars, Vasatrampet, Hisingen runt, eller andra)
Har också en fundering som man borde göra en undersökning kring. Nämligen hur många som hade startat i VR om man tagit bort tidtagningen och resultatlistorna (alltså som vanliga motionslopp såsom Laholms sexdagars, Vasatrampet, Hisingen runt, eller andra)