Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykel(V)iktigaste (R)undan - bättre ka …
You need to log in to create posts and topics.

Jag tycker Vätternrundan är överdrivet lång, vilket iofs är meningen, men det var kul att prova på. Jag är inte helt hundra på om jag kommer göra om det.

Som vanligt hörs det mycket röster från dem som är missnöjda och lite från dem som är nöjda.
Jag har nu cyklat vättern två gånger och jag tycker att det var jättekul! Båda gångerna!! Jag kommer att cykla igen.
Att folk trillar och slår sig kan hända va

Jag har hört en del nybörjare som blivit inspirerade till att cykla mer efter att ha genomfört sin första VR.

Personligen känner jag nu att jag har uppnått det jag vill med VR och därmed lockar inte direkt ytterligande deltagande. Det finns vackrare och

Sebastian> Vad får du siffran på 7 000 som genomförde ESK 2010 ifrån? Det är iaf betydligt färre än 7000 som genomför sin första och enda klassiker per år.

För egen del så har jag inte så mycket funnit cykling som återfunnit cykling. När jag var yngre var det det enda jag gjorde hela dagarna. Jag hoppas kunna cykla VR de kommande 10 åren eller så iallafall... och dessutom lägga till några fler rundor såsom R

Tycker också det är tråkigt när folk gör illa sig & behöver ambulanstransport men för att få lite proportion till de 62 ambulanstransporterna skulle man kunna tänka så här.
22000? deltagare gör 6.600.000 körda kilometer under VR.
Anta att en ambitiös moti

För egen del tycker jag att statistiken är ointressant.

När jag helt subjektivt ser tillbaka på min VR i år, och även förra året, så tycker jag sammantaget att det varit tillbud i min närhet lite för många gånger.
Till viss (kanske ganska stor?) del ber

VR kan stå för Väldigt Roligt. 🙂

( V)äldigt (R)oligt - funkar bra det också. 🙂

Roligt Värre, funkar inte lika bra. Men ändå;)

Vänligen

P.