Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 00:49Nä, det blir kortare om man kör fortare.
Nä, det blir kortare om man kör fortare.
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 09:05Tycker man att det är för kort har man "kanske" cyklat för långsamt.
Man har massor av kraft och ork kvar.
Tycker man att det är för kort har man "kanske" cyklat för långsamt.
Man har massor av kraft och ork kvar.
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 11:26Conny då är VR för kort enligt mig. Och alla andra lopp jag cyklat de tio senaste åren,typ. För jag har massor av krafter kvar;)
"Nä, det blir kortare om man kör fortare."
Nä möjligt tar det kortare tid. Eller påverkas längden av hur fort man cyklar? Ja
Conny då är VR för kort enligt mig. Och alla andra lopp jag cyklat de tio senaste åren,typ. För jag har massor av krafter kvar;)
"Nä, det blir kortare om man kör fortare."
Nä möjligt tar det kortare tid. Eller påverkas längden av hur fort man cyklar? Ja
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 11:35Vad man än tycker om VR i sig...som motionslopp eller som kraftmätning i sig där man jagar tid så tror jag Vätternrundan stark bidragar till ett ökat cykelintresse i Sverige...många trillar in i sporten på grund av just vättern. Det är ändå 2/3 som defakt
Vad man än tycker om VR i sig...som motionslopp eller som kraftmätning i sig där man jagar tid så tror jag Vätternrundan stark bidragar till ett ökat cykelintresse i Sverige...många trillar in i sporten på grund av just vättern. Det är ändå 2/3 som defakt
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 12:26Jag skall ge VR en chans nästa år, återstår att se om den är för kort eller lång.
Jag skall ge VR en chans nästa år, återstår att se om den är för kort eller lång.
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 12:44eller så tar V(ingel)R(undan) fokus ifrån andra lopp.
eller så tar V(ingel)R(undan) fokus ifrån andra lopp.
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 13:19Få lopp är för korta...jag kan köra skiten ur mig på en mil också....
Få lopp är för korta...jag kan köra skiten ur mig på en mil också....
Quote from Lena O on 8 July 2011, 14:06Det fanns en tid då vättern hade endast ett par hundra deltagare, den har växt ständigt medans andra bättre & sämre lopp har minskat eller dött ut.
Många bakåtsträvare dissa VR, de kommer också att minska eller ...
Det fanns en tid då vättern hade endast ett par hundra deltagare, den har växt ständigt medans andra bättre & sämre lopp har minskat eller dött ut.
Många bakåtsträvare dissa VR, de kommer också att minska eller ...
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 14:30Så är det alltid, med allt... störst behöver inte vara bäst... hänger mycket på marknadsföring och liknande. VR har en väldigt stark position pga hårt arbete på att marknadsföra och promota sig själva.
För nya cyklister, till vilka jag räknar mig själv,
Så är det alltid, med allt... störst behöver inte vara bäst... hänger mycket på marknadsföring och liknande. VR har en väldigt stark position pga hårt arbete på att marknadsföra och promota sig själva.
För nya cyklister, till vilka jag räknar mig själv,
Quote from ellen olsson on 8 July 2011, 14:40I princip alla "liknande" arrangemang i andra länder är mycket bättre. Bättre organisation och mycket högre säkerhet. Vill du ha något bra i Sverige så är du hänvisad till ett fåtal tävlingar.
Jag har cyklat diverse lopp i Norge, Danmark, Spanien, Schwei
I princip alla "liknande" arrangemang i andra länder är mycket bättre. Bättre organisation och mycket högre säkerhet. Vill du ha något bra i Sverige så är du hänvisad till ett fåtal tävlingar.
Jag har cyklat diverse lopp i Norge, Danmark, Spanien, Schwei