Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Just nu är det smått otroliga 918 personer på FunBeat som lagt upp Göteborgsvarvet 2009 i sin träningskalender. Jag misstänker starkt att det finns några till på FunBeat som ska starta i loppet, men som kanske inte lagt till tävlingen i kalender. Det vore

Om det inte hade blivit fulltecknat så förbaskat snabbt så hade jag definitivt haft Varvet i kalendern. En lärdom inför nästa år..

1016 nu 🙂

Och 1017 nu. Så coolt. 🙂

synd att inte alla springer så långsamt som jag för då kunde FB ju nästan ha en egen startgrupp 🙂

Nu är jag med 🙂
Får se om jag klarar av att springa loppet bröt fotleden modell värre i slutet av november och har precis fått börja springa så smått på löpband 5 km gick bra utan några känningar i foten. Nån som har några bra tips hur man kan lägga upp

Ola har du inte en sjukgymnast som har synpunkter på hur du ska kunna komma tillbaka i löpform?

Hej jo det har jag hon tyckde väl att det var att ta i och springa 5 km 🙂 hon tycker att mitt mål med göteborgsvarvet känns lite hårt. Fast det känns rätt bra i foten lite svullen med gör inte ont när jag springer.

/Ola

Det verkar väl vettigt att lyssna på sjukgymnasten tycker jag. Det är ju bara dumt om du skulle dra på dig mera problem bara för att du vill mer än kroppen kanske klarar.

Vet att jag borde lyssna på sjukgymnasten det gör jag bara att hon inte ser göteborgsvarvet som samma mål som jag gör. Får köra lite kortare löpningar ett tag till och se om jag kan öka om ett tag är ju knappt två månader kvar.....

/Ola