Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hu är det, alkohol klassas väl inte längre som doping? Så en öl i loppet borde väl vara ok?

Olika dopingregler för olika idrotter.

Nehejjj....först tar man väl huvudrätten...å därefter efterrätten. Ordning i leden om jg får be.;)

Joggare ser ju lite halvfulla ut hela tiden när de strubblar runt.

Okey då....jag erkänner....det är vi...hick!;)

Du var säkerligen snygg! Det var bara att du inte följer styrketräningsgruppens direktiv med mummelbyxor och minimal bh. Har man inte det så ser de man möter lite glada ut. Råkar ut för det hela tiden.

Uppsalatjej....då kan jag tipsa dig om ett jättekul lopp bara fyra mil norr om lärdomsstaden...dvs i Månkarbo. Välkommen dit.
Å vad det anbelangar om du ser full ut när du joggar förbi....aldrig. Det var nog av helt andra skäl som folk log åt dig...jag lo

1168 stycken Göteborgsvarvslöpare från funbeat.se, som därmed är i knapp ledning över konkurenterna från jogg.se som bara skrapat ihop 1115 stycken.

sitter här med startkuvert men trasigt knä... Skulle gått under 1.40 i år men kommer inte kunna ställa upp. Suck...
ÄR DET NÅGON SOM VILL TA ÖVER MITT STARTNUMMER så släpper jag det gärna. Hör av dig till ld@idg.se

Vi är ju hela 1253 st. som ska springa. Vad härligt!!! 🙂