Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 22:56Hu är det, alkohol klassas väl inte längre som doping? Så en öl i loppet borde väl vara ok?
Hu är det, alkohol klassas väl inte längre som doping? Så en öl i loppet borde väl vara ok?
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 23:11Olika dopingregler för olika idrotter.
Olika dopingregler för olika idrotter.
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 12:23Nehejjj....först tar man väl huvudrätten...å därefter efterrätten. Ordning i leden om jg får be.;)
Nehejjj....först tar man väl huvudrätten...å därefter efterrätten. Ordning i leden om jg får be.;)
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 16:27Joggare ser ju lite halvfulla ut hela tiden när de strubblar runt.
Joggare ser ju lite halvfulla ut hela tiden när de strubblar runt.
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 17:56Okey då....jag erkänner....det är vi...hick!;)
Okey då....jag erkänner....det är vi...hick!;)
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 18:08Du var säkerligen snygg! Det var bara att du inte följer styrketräningsgruppens direktiv med mummelbyxor och minimal bh. Har man inte det så ser de man möter lite glada ut. Råkar ut för det hela tiden.
Du var säkerligen snygg! Det var bara att du inte följer styrketräningsgruppens direktiv med mummelbyxor och minimal bh. Har man inte det så ser de man möter lite glada ut. Råkar ut för det hela tiden.
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 18:11Uppsalatjej....då kan jag tipsa dig om ett jättekul lopp bara fyra mil norr om lärdomsstaden...dvs i Månkarbo. Välkommen dit.
Å vad det anbelangar om du ser full ut när du joggar förbi....aldrig. Det var nog av helt andra skäl som folk log åt dig...jag lo
Uppsalatjej....då kan jag tipsa dig om ett jättekul lopp bara fyra mil norr om lärdomsstaden...dvs i Månkarbo. Välkommen dit.
Å vad det anbelangar om du ser full ut när du joggar förbi....aldrig. Det var nog av helt andra skäl som folk log åt dig...jag lo
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 16:061168 stycken Göteborgsvarvslöpare från funbeat.se, som därmed är i knapp ledning över konkurenterna från jogg.se som bara skrapat ihop 1115 stycken.
1168 stycken Göteborgsvarvslöpare från funbeat.se, som därmed är i knapp ledning över konkurenterna från jogg.se som bara skrapat ihop 1115 stycken.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 23:09sitter här med startkuvert men trasigt knä... Skulle gått under 1.40 i år men kommer inte kunna ställa upp. Suck...
ÄR DET NÅGON SOM VILL TA ÖVER MITT STARTNUMMER så släpper jag det gärna. Hör av dig till ld@idg.se
sitter här med startkuvert men trasigt knä... Skulle gått under 1.40 i år men kommer inte kunna ställa upp. Suck...
ÄR DET NÅGON SOM VILL TA ÖVER MITT STARTNUMMER så släpper jag det gärna. Hör av dig till ld@idg.se
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 06:38Vi är ju hela 1253 st. som ska springa. Vad härligt!!! 🙂
Vi är ju hela 1253 st. som ska springa. Vad härligt!!! 🙂